1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2023 14:14
până la 19.08.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.08.2023 00:00
până la 22.08.2023 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 421 035,65 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2023, 14:14 - 19 aug 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 aug 2023, 0:00 - 22 aug 2023, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia capitala a incaperilor Grupei Romanita la Institutia de Educatie Timpurie nr. 2 din orasul Causeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dontu Anatolie
Telefonul de contact
024322233
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2023, 13:28
Data ultimilor modificări
14 aug 2023, 14:14
Valoarea estimată (fără TVA)
421 035,65 MDL
Achizitii.md ID
21088286
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Durata contractului
24 aug 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatia capitala a incaperilor Grupei Romanita la Institutia de Educatie Timpurie nr. 2 din orasul Causeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia de atribuire
14.08.23 14:14
caiet de sarcini (8).pdf caiet de sarcini (8).pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
14.08.23 14:14
anunt (21).pdf anunt (21).pdf
Documentele la ofertă
-Anunt
14.08.23 14:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 342 704,53 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

San Construct Grup

Preţul ofertei: 378 313,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: primul participant la COP a refuzat incheerea contractului cu AC si a fost desemnat cistigator al doilea participant
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări