1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2023 14:14
până la 19.08.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.08.2023 00:00
până la 22.08.2023 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 421 035,65 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2023, 14:14 - 19 aug 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 aug 2023, 0:00 - 22 aug 2023, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia capitala a incaperilor Grupei Romanita la Institutia de Educatie Timpurie nr. 2 din orasul Causeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dontu Anatolie
Telefonul de contact
024322233
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2023, 13:28
Data ultimilor modificări
14 aug 2023, 14:14
Valoarea estimată (fără TVA)
421 035,65 MDL
Achizitii.md ID
21088286
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4300, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, or. Căușeni strada Meșterul Radu nr.3
Durata contractului
24 aug 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatia capitala a incaperilor Grupei Romanita la Institutia de Educatie Timpurie nr. 2 din orasul Causeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
-Documentatia de atribuire
14.08.23 14:14
caiet de sarcini (8).pdf caiet de sarcini (8).pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
14.08.23 14:14
anunt (21).pdf anunt (21).pdf
Documentele la ofertă
-Anunt
14.08.23 14:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vega Total

Preţul ofertei: 342 704,53 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

San Construct Grup

Preţul ofertei: 378 313,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: primul participant la COP a refuzat incheerea contractului cu AC si a fost desemnat cistigator al doilea participant
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări