1
Perioada de actualizare
de la 11.08.2023 15:00
până la 15.08.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.08.2023 11:00
până la 04.09.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 83 333 MDL
Perioada clarificărilor: 11 aug 2023, 15:00 - 15 aug 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 aug 2023, 11:00 - 4 sept 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie A4, 80 gr., clasa C+;
Hârtie cretată A4 300 gr, matt;
Hârtie cretată A3 170gr, gloss.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188642
Datele achizitiei
Data publicării
11 aug 2023, 14:54
Data ultimilor modificări
11 aug 2023, 15:00
Valoarea estimată (fără TVA)
83 333 MDL
Achizitii.md ID
21088138
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
7 sept 2023 15:00 - 30 dec 2023 15:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare CPV: 30197643-5 - Hârtie pentru fotocopiatoare
Cantitatea: 1112.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 60 401,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Până la termenul limită – data 04.09.2023, ora 11:00 au depus oferte 2 (doi) ofertanți: - „CARTNORD PAPER” SRL cu propunerea financiară în sumă de 60401,60 lei fără TVA; - „RADOP-OPT” SRL cu propunerea financiară în sumă de 67300,00 lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83333,00 lei fără TVA). Ofertele prezentate de operatorii economici „CARTNORD PAPER” SRL și ”RADOP-OPT” S.R.L. corespund tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică, lansate prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1691754873879 din 11.08.2023, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „CARTNORD PAPER” SRL în sumă de 60401,60 lei fără TVA/72481,92 lei cu TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 67 300 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări