Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
09.08.2023 14:13
până la 18.08.2023 10:14
până la 18.08.2023 10:14
2
Propunerea ofertelor
de la
18.08.2023 10:14
până la 27.08.2023 12:14
până la 27.08.2023 12:14
3
Licitaţie
de la
28.08.2023 15:00
până la 28.08.2023 15:09
până la 28.08.2023 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
430 364 MDL
Perioada clarificărilor:
9 aug 2023, 14:13 - 18 aug 2023, 10:14
Perioada de depunere a ofertelor:
18 aug 2023, 10:14 - 27 aug 2023, 12:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Schimbarea placilor de pe acoperisul casei de cultura satul Sinesti r-ul Ungheni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3646, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, satul Sinești raionul Ungheni
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2023, 14:04
Data ultimilor modificări
13 sept 2023, 14:08
Achizitii.md ID
21087752
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
10 aug 2023, 20:00
Subiectul întrebării:
doc
Întrebare:
cite proceduri o sa mai incarcarcati?
Răspuns (16 aug 2023, 10:14):
Buna ziua. Acesta este ultimul document . Nu au fost incarcate toate documentele procedurii de acchiziții. Multumim.
Data:
16 aug 2023, 11:49
Subiectul întrebării:
procedura
Întrebare:
Pina acum in RM nu sa eftinit nimic, in afara Procedurii de Achiziție publicate de D-stră. Argumentați vă rog motivul scăderii sumei la procedura data? Si daca Devizul de cheltuieli a trecut verificare, sau la implementarea contractului tot va fi acest ”tenis” de sume și lucrări prevăzute-neprevăzute?
Răspuns (16 aug 2023, 15:02):
Devizul de cheltuieli a trecut verificarea . Multumim
Data:
16 aug 2023, 15:27
Subiectul întrebării:
Devizul de cheltuieli
Întrebare:
Anexati actul de verificare a Devizului de cheltuieli la documentatia publicata! Multumim!
Răspuns (16 aug 2023, 16:21):
Nu am stiut ca trebuie de anexat si acest document. Dar Actul de verificare a Devizului de cheltuieli a fost intocmit la data de 28. iulie 2023 de către Î.S. ,, Serviciul pentru Verificare și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor,, Î.S.
Data:
16 aug 2023, 15:28
Subiectul întrebării:
Suma
Întrebare:
Care este cauza modificării sumei estimate la procedura?
Răspuns (16 aug 2023, 16:24):
Suma Devizului de cheltuieli cu TVA este de 516437,68 lei , fără TVA 430364,74 lei . Ne cerem scuze de greșeli . Multumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK