Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
08.08.2023 19:11
până la 25.08.2023 15:26
până la 25.08.2023 15:26
2
Propunerea ofertelor
de la
25.08.2023 15:26
până la 28.08.2023 15:26
până la 28.08.2023 15:26
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
400 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 aug 2023, 19:11 - 25 aug 2023, 15:26
Perioada de depunere a ofertelor:
25 aug 2023, 15:26 - 28 aug 2023, 15:26
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mobilier de laborator - Scaun ergonomic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, mun. Chişinău, sec. Buiucani, str. Ciorbă Toma, 18A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 aug 2023, 18:50
Data ultimilor modificări
9 aug 2023, 13:12
Achizitii.md ID
21087631
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
#184GDH_Formular Oferta_Scaun ergonomic de laborator08082023
Specificaţie tehnică
Formular Oferta
8.08.23 19:33
Data:
9 aug 2023, 13:12
Subiectul întrebării:
Specificațiile Tehnice minime
Întrebare:
bună ziua,
ce înseamnă Culoarea opțională ?
Răspuns (23 aug 2023, 14:57):
Buna ziua, opțional - înseamnă culoarea la alegere din spectrul disponibil la producatorul respectiv propus in oferta dvs.
Data:
9 aug 2023, 15:50
Subiectul întrebării:
specificatii Tehnice
Întrebare:
se permite un analog a fotoliului?
baza din aluminiu poate fi schimbata si pe cromata?
Răspuns (23 aug 2023, 14:59):
Conform ITQ este solicitat - Baza tip stea cu 5 brațe la sol- aluminiu polisat.
Respectiv nu se permite - baza cromată.
Data:
10 aug 2023, 11:00
Subiectul întrebării:
Documente licitatie
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa anexati la procedura data, documentele standart, pentru a depune oferta corect si in conformitate cu cerintele d-voastra. https://tender.gov.md/ro/content/instruc%C8%9Biuni
Răspuns (23 aug 2023, 15:26):
Toate achizițiile de bunuri si servicii, efectuate de către IP UCIMP DS, sunt organizate in conformitate cu reglementările specifice stabilite de către donator – Fondul Global pentru Combaterea HIV/SIDA, Tuberculozei și Malariei (FG), si respectiv cu aplicarea prevederilor Art. 5, litera m), alin. 3, al Legii RM nr. 131/2015 din 03.07.2015 privind achizițiile publice:
”m) contractelor de achiziții publice reglementate de diferite norme procedurale și atribuite: ..... – conform procedurii specifice a unei organizații internaționale;”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK