1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2023 16:37
până la 19.08.2023 11:18
2
Propunerea ofertelor
de la 19.08.2023 11:18
până la 31.08.2023 11:17
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 58 140 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2023, 16:37 - 19 aug 2023, 11:18
Perioada de depunere a ofertelor: 19 aug 2023, 11:18 - 31 aug 2023, 11:17
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

19. HemoRO 3000, DWA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2023, 16:29
Data ultimilor modificări
16 aug 2023, 0:23
Valoarea estimată (fără TVA)
58 140 MDL
Achizitii.md ID
21087423
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 sept 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
19.1. Filter cartrige 5 micron, 10 inch (pack 10 pieces) - FILT0905UP CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
19.2. Filter cartrige 20 micron, 10 inch (pack 10 pieces) - FILT0920UP CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Metru
3)
Denumirea
19.3. 10 inch Activated carbon filter cartrige - CDFC01000 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
7.duae.doc
Documentele la ofertă
-
7.08.23 16:37
6.doc. standard 21087423.docx
Documentele la ofertă
-
7.08.23 16:37
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
7.08.23 16:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pharmony

Preţul ofertei: 72 697 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ok
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări