Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
07.08.2023 16:37
până la 19.08.2023 11:18
până la 19.08.2023 11:18
2
Propunerea ofertelor
de la
19.08.2023 11:18
până la 31.08.2023 11:17
până la 31.08.2023 11:17
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 063 299,16 MDL
Perioada clarificărilor:
7 aug 2023, 16:37 - 19 aug 2023, 11:18
Perioada de depunere a ofertelor:
19 aug 2023, 11:18 - 31 aug 2023, 11:17
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Piese p/u utilaj medical - 2023
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2023, 16:37
Data ultimilor modificări
16 aug 2023, 0:23
Achizitii.md ID
21087423
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 2 - 2. Sterilizator cu aburi "S1008-E2, Matachana"
Buget: 254574.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - 3. Mașina de spălare și dezinfecție "MAT LD521XLS, Matachana"
Buget: 149316.0 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - 6. Stația de aer comprimat "DZNDT2500/100, Blitz Rotary"
Buget: 120000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 9 - 9. Analizator biochimic "Stat Fax 1904, Awareness"
Buget: 7000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 12 - 12. Analizator hematologic automat XN-1000, Sysmex
Buget: 49110.0 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - 13. Analizator biochimic automat BS-200, Mindray
Buget: 16776.0 MDL
Activ
Lotul nr. 14 - 14. Analizator automat de imunologie prin chemiluminiscenta CL-900i, Mindray
Buget: 5532.0 MDL
Activ
Lotul nr. 16 - 16. Mașină de spălare și dezinfecție "ETD4, Olympus"
Buget: 64080.0 MDL
Activ
Lotul nr. 18 - 18. Aspirator "V7 Plus B, HERSILL S.L."
Buget: 20800.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 20 - 20. Mașină de hemodializă "Dialog HDF, B.Braun"
Buget: 12000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 28 - 28. Syringe Pump "The Alaris GH Plus"
Buget: 25000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
5.anunt de participare 21087423.pdf
5.anunt de participare 21087423.pdf
Documentele la ofertă
-
7.08.23 16:37
Data:
16 aug 2023, 00:23
Subiectul întrebării:
cantitate in lot nr 15
Întrebare:
Cite bucati solicitati pentru lot nr. 15?
Răspuns (16 aug 2023, 12:00):
Vezi _Documentatia standard_ atasata la procedura!
Data:
16 aug 2023, 21:02
Subiectul întrebării:
catitate de livrare
Întrebare:
Spuneti va rog, in cazul incherii contractului, se poate intimpla sa nu faceti comanda de piese?
Răspuns (17 aug 2023, 11:12):
Vezi "ANUNT DE PARTICIPARE" pct.12: Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: _la comandă, după necesități, în decurs de 15 zile_
Data:
16 aug 2023, 21:13
Subiectul întrebării:
cantitati in loturi
Întrebare:
In documentul 6.doc. standard 21087423.docx este indicat doar catitate 1 iar la U/m este lot.
Va rog sa specifiati in anunt sau in documentatia standart catitatea la fiecare lot.
Nu e eficient sa deschidem fiecare lot si sa culegem informatia de pe site, daca ea trebuie sa fie prezenta in documentele de solicitare.
Spre exemplu lot 9 - in documentatia standard este indicat doar 1 lot, dar se vede alta cantitate si 2 pozitii doar cind deschizi lotul pe site. La fel e si cu parametrii tehnici solocitati, se vad doar pe site nu si in documentatia standad sau in anunt.
Corectati va rugam caietul de sarcini ca sa avem acces la toata informatia necesara pentru a putea depune oferta corect si eficient.
Răspuns (17 aug 2023, 11:18):
Operatorul economic cointeresat în participarea la procedura de achiziție, este în drept să EXAMINEZE MAI MINUȚIOS Documentația de atribuire, în care este specificat clar cantitatea necesară pentru fiecare lot/poziție în parte! Totodată, menționăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Data:
17 aug 2023, 11:45
Subiectul întrebării:
Si daca necesitate nu este?
Întrebare:
Pentru a face fata cerintelor, le comandam la furnizori din timp, pina la comanda AC!
Dar cum facem daca AC nu are necesitate - nu le comanda?
Si OE ramine cu piesele procurate?
Răspuns (17 aug 2023, 11:59):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Data:
17 aug 2023, 11:47
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Documentatia de atribuire prevede ca documentele cu toate cerintele sa fie incarcate pe site. Ceia ce nu este indeplinit.
La moment putem vizualiza parametrii tehnici si cantitatile doar daca deschiem fiecare lot in parte - si nu este in documente care pot fi descarcate si cu care sa se lucreze.
Răspuns (17 aug 2023, 11:59):
EXAMINAȚI MAI MINUȚIOS în Documentația de atribuire toate anexele (incl. Anexa 23)!!!
Data:
17 aug 2023, 12:24
Subiectul întrebării:
Daca AC nu are necesitate
Întrebare:
Va rog sa raspundeti direct si simplu la intrebare.
Daca AC nu are necesitate, respectiv nu le comanda, ce se intimpla cu piesele procurate de OE?
Luind in consideratie stockurile instabile si timpul de comanda la fel foarte imprevizibil, nu putem opta pentru varianta in care semnam contract, si asteptam cind se face comanda, apoi sa le comandam si noi la producator/furnizor. De asta facem comanda de piese in baza contractului inchieat cu AC.
Inteleg ca cerintele au fost inaintate conform prevederilor legislatiei in vigoare, dar nu este clae cum se interpreteaza anume acest moment de care va intreb.
Scuze, dar am nevoie de raspuns clar pentru a participa.
Răspuns (17 aug 2023, 12:44):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK