1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2023 16:32
până la 08.08.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.08.2023 17:00
până la 14.08.2023 13:00
3
Licitaţie
de la 15.08.2023 15:00
până la 15.08.2023 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2023, 16:32 - 8 aug 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 aug 2023, 17:00 - 14 aug 2023, 13:00
Începutul licitației: 15 aug 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, Instituția Publică Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie ”Nicolae Testemițanu” constituie o entitate mare și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art.5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, auditului obligatoriu sînt supuse situațiile financiare individuale ale entităților mijlocii și entităților mari, ale entităților de interes public și ale altor entități.Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IP USMF ”Nicolae Testemițanu”:
IP USMF ”Nicolae Testemițanu”este o instituție publicăde învățământ superior la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică de drept public, gestionează mijloacele financiare primite de la bugetele componente ale bugetului public național (Comanda de stat) prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IP USMF ”Nicolae Testemițanu” pentru anul 2022
Total active: 1561268,40 mii lei
Venituri din vânzâri: 553556,80 mii lei
Numărul mediu scriptic al personalului în perioada de gestiune: 1646 persoane.
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IP USMF ”Nicolae Testemițanu”
- Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
- Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IP USMF ”Nicolae Testemițanu” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
- Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
- Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
- Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2023, 16:27
Data ultimilor modificări
7 aug 2023, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21087422
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
21 aug 2023 16:30 - 30 dec 2024 16:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 2.docx
Documentele la ofertă
-
7.08.23 16:32
anexa nr. 8.docx
Documentele la ofertă
-
7.08.23 16:32
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
7.08.23 16:32
anexele nr. 22, 23.docx
Documentele la ofertă
-
7.08.23 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CECD AUDIT GRUP SRL

Preţul ofertei: 66 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea de Audit Primaudit Company

Preţul ofertei: 67 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

“First Audit International” SRL

Preţul ofertei: 72 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări