1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2023 15:57
până la 14.08.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2023 10:00
până la 01.09.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 154 870 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2023, 15:57 - 14 aug 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2023, 10:00 - 1 sept 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de pază tehnică a obiectivelor Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor conform Anexei 1; Echipament tehnic pentru pază inclusiv instalarea acestuia la obiectivele Agenției Națioanle pentru Siguranța Alimentelor conform Anexei 2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Burlac
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2023, 15:37
Data ultimilor modificări
10 aug 2023, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
154 870 MDL
Achizitii.md ID
21087214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
16 oct 2023 15:53 - 31 dec 2023 15:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pază tehnică pentru subdiviziunile teritoriale ale Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Servicii de pază tehnică a obiectivelor CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
Echipament pentru pază tehnică CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
rechizite bancare pentru garanția pentru ofertă.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
rechizite bancare pentru garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
anunt_de_participare modificat.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anunț de participare modificat.pdf anunț de participare modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anexa 2 la anunțul de participare.doc
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anexa 1 la anunțul de participare.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 96 793,75 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Întrunirea cerintelor de calificare și selecție stipulate în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări