1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2023 16:11
până la 07.08.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.08.2023 10:00
până la 15.08.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 700 123 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2023, 16:11 - 7 aug 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2023, 10:00 - 15 aug 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a drumului L510 Ivanovca - Cateleni - Helesteni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2023, 16:04
Data ultimilor modificări
2 aug 2023, 16:11
Valoarea estimată (fără TVA)
700 123 MDL
Achizitii.md ID
21086890
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Hincu, 138
Durata contractului
21 aug 2023 16:09 - 30 dec 2023 16:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a drumului L510 Ivanovca - Cateleni - Helesteni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt.pdf anunt.pdf
tenderNotice
-
2.08.23 16:11
Documentele lotului
anunt.pdf
-
2.08.23 16:11
duae.doc
-
2.08.23 16:11
cs.pdf
-
2.08.23 16:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.M.Badprim SRL

Preţul ofertei: 617 825,31 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Intruneste toate cerintele
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 665 141,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Service Tulis

Preţul ofertei: 687 395 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări