1
Perioada de actualizare
de la 02.08.2023 16:09
până la 14.08.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2023 11:00
până la 25.08.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 aug 2023, 16:09 - 14 aug 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2023, 11:00 - 25 aug 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Subscriere anuală pentru soluția de înregistrare a sesiunilor de lucru ale utilizatorilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
2 aug 2023, 15:57
Data ultimilor modificări
2 aug 2023, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21086884
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 oct 2023 16:00 - 13 dec 2024 16:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Subscriere anuală pentru soluția de înregistrare a sesiunilor de lucru ale utilizatorilor CPV: 48700000-5 - Utilitare pentru pachete software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
2.08.23 16:09
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
2.08.23 16:09
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
2.08.23 16:09
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
2.08.23 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 126 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări