Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
28.07.2023 13:36
până la 10.08.2023 11:32
până la 10.08.2023 11:32
2
Propunerea ofertelor
de la
10.08.2023 11:32
până la 31.08.2023 12:32
până la 31.08.2023 12:32
3
Licitaţie
de la
01.09.2023 15:00
până la 01.09.2023 15:18
până la 01.09.2023 15:18
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 iul 2023, 13:36 - 10 aug 2023, 11:32
Perioada de depunere a ofertelor:
10 aug 2023, 11:32 - 31 aug 2023, 12:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Tehnică de calcul cu stație de andocare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2023, 13:36
Data ultimilor modificări
4 aug 2023, 14:39
Achizitii.md ID
21086354
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
3 documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-documentația standard. în format word.docx
28.07.23 13:36
anunt tehnica de calcul cu statie de andocare.pdf
anunt tehnica de calcul cu statie de andocare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt tehnica de calcul cu statie de andocare.pdf
anunt tehnica de calcul cu statie de andocare.pdf
ID: 0e9124ab-39ed-4216-944d-f89077f70627
Documentele la ofertă
-
anunt de participare semnat tehnica de calcul 150.pdf
anunt de participare semnat tehnica de calcul 150.pdf
ID: 0e9124ab-39ed-4216-944d-f89077f70627
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
anunt tehnica de calcul cu statie de andocare.pdf
4.08.23 14:39
Data:
28 iul 2023, 17:08
Subiectul întrebării:
Monitor
Întrebare:
Pe baza termenilor de referință, voi solicitați un monitor pentru fiecare laptop. Și este evident că acestea vor fi conectate la laptop prin intermediul unei stații de andocare. În acest scop se va utiliza interfața HDMI/DP/Type-C. Întrebare: la ce servește portul VGA analogic? Solicitând această interfață și reglarea înălțimii în intervalul 0-150mm în același timp, avantajați echipamentele Lenovo, ceea ce în acest caz încalcă prevederile Legii 131/2015. Vă rugăm fie să excludeți portul analogic, fie să modificați ajustarea înălțimii în intervalul 0-100mm.
Răspuns (3 aug 2023, 18:06):
Bună ziua, Anunțul de participare urmează a fi modificat.Mulțumim pentru clarificare.
Data:
31 iul 2023, 13:39
Subiectul întrebării:
Tastatura
Întrebare:
Rugam sa excludeti din caietul de sarcini cerinta de carcatere rusesti pe tastatura - Tastatură, Standard keyboard, English-Russian. Din ce motiv este obligatorie aceasta cerinta si limbii ruse I se acorda un tratament preferential in comparatie cu celelalte limbi ale minoritatilor etnice ? De ce nu se cer carcatere ucrainene sau bulgare de exemplu ? Limba de stat in Republica Moldova este LIMBA ROMÂNĂ. Limba rusa nu are nici un fel de statut oficial in Republica Moldova. Prevederile articolului 13 din Constituție recunosc doar o singură limbă de stat și nu conțin sintagma „limbă de comunicare interetnică”. Iar Legea 234 din 16-12-2020, care ii acorda un astfel de statut cvasioficial limbii ruse, a fost declarata neconstitutionala prin HCC4 din 21.01.21, MO42-50/12.02.21 art.12; în vigoare 21.01.21.
Autoritatea contractanta fiind o institutie publica, finantata din bugetul de stat, trebuie sa se conformeze normelor legale, inclusive celor mentionate mai sus. Rugam sa fie exclusa aceasta cerinta discriminatorie, altfel ne rezevam dreptul sa contestam caietul de sarcini la ANSC.
Răspuns (3 aug 2023, 18:08):
Bună ziua, Anunțul de participare Specificația tehnică urmează a fi modificat. Mulțumim pentru clarificare.
Tehnică de calcul cu stație de andocare
Data:
7 aug 2023, 10:34
Subiectul întrebării:
Deținerea de Service Centru local autorizat de către producătorul
Întrebare:
Bună ziua. Vă rugăm să specificați dacă scrisoarea de la producător trebuie să indice că serviciul de garanție al echipamentului este special pentru această licitație și client? Vă mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (8 aug 2023, 11:32):
Bună ziua. Conform anunțului de participare nu este obligatoriu de indicat ca serviciul de garanție al echipamentului este special pentru această licitație și beneficiar. Totodată precizăm obligativitaea deţinerii de Service Centru local autorizat de către producătorul bunului solicitat sau dispunerea de un contract cu Service Centru respectiv pentru asigurarea deservirii bunurilor aflate la garanţie. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
8 aug 2023, 08:18
Subiectul întrebării:
Limitarea operatorilor economici . Detinerea de Service centru autorizat.Contract cu service centru autorizat
Întrebare:
Stimata AC, Cerinta obligatorie nr.11 "Document confirmativ emis de către compania-producător al echipamentului (prezentat în limba română sau cu traducere în limba română cu semnătura și ștampila traducătorului autorizat), copia semnată de către operatorul economic sau contractul, ce atestă relații contractuale cu Service Centru local autorizat – copia, semnată de către operatorul economic", vă solicităm revizuirea acestei cerințe restrictive ce ingrădește dreptul tuturor ofertanților potențial interesanți de participare, pe motiv ca Centrele de deservire autorizate in Rep, Moldova de producatorii de echipamente de imprimare, de regulă sunt alte persoane juridice decăt Partenerii autorizati cu drepr de revanzare a echipamentelor, si respectiv acele persoane juridice, Respectiv, producatorul nu impune nici pe unii nici pe altii sa dispuna de un contract de prestari servicii la nivel local, respectiv cerinta de a dispune de un Contract ce atesta relatiile contractuale cu aceste centre este ilegala si restrictiva. Mai mult ca atit aceasta ar putea fi utilizată drep parghi de unele Centre Autorizate in favorizarea anumitor Parteneri ai sai. Prin urmare, vă rugăm insistent sa confirmați acceptarea ofertelor doar cu prezentarea autorizației de partener sau de la producator si de asemenea fara traucerea acestuia in limba romana, aceasta implica doar cheltuilei si eforturi suplimentarea deoarece, nici unul din producătorii de echipamente de imprimare nu semneaza documente in limba romana. Traducerea acestora este doar un moft deoarece nu schiba estenta di destinatia acestei autorizatii de la producator. AC este in drept si poate verifica autenticitatea acestor acte printr-o simpla solicitarea ctrea producatori. Vă mulțumim!
Răspuns (8 aug 2023, 08:57):
Bună ziua, Achiziţia este pentru notebook, staţie de andocare, monitor, nu pentru echipamente de imprimare. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
10 aug 2023, 10:26
Subiectul întrebării:
Contract cu service centru autorizat
Întrebare:
Consideram aceasta solicitare una abuziva si restrictiva atita timp cit nu exista cadru normativ care obliga ca un agent economic( Service centru autorizat) sa semneze contracte de deservire cu alt agent economic. Service centru autorizat nu este obligat sa semneze astfel de contracte si poate refuza semnarea lor. Astfel restrictionata participarea operatorilor economici care nu detin Service centru autorizat. Solicitam modificarea acestei cerinte.
Răspuns (10 aug 2023, 11:32):
Bună ziua. Prin prisma respectării principiului utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, cerința de a dispune de Service centru local autorizat sau contractul ce atesta relații contractuale cu Service centru local autorizat de producator este imperativa din considerente de asigurare a Autoritatii contractante cu dispozitive calitative, potrivit standardelor impuse de producător, si care pot fi întretinute si reparate în cazul unor defecțiuni locale pe teritoriul Republicii Moldova. Ori lipsa unui Service centru local autorizat, ar duce la incertitudini privind posibilitatea de reparații.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK