1
Perioada de actualizare
de la 28.07.2023 10:27
până la 03.08.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.08.2023 11:00
până la 09.08.2023 11:00
3
Licitaţie
10.08.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 380 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 iul 2023, 10:27 - 3 aug 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 aug 2023, 11:00 - 9 aug 2023, 11:00
Începutul licitației: 10 aug 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii de consultanță - manager de proiect
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
28 iul 2023, 10:24
Data ultimilor modificări
28 iul 2023, 10:27
Valoarea estimată (fără TVA)
380 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
380 MDL
Achizitii.md ID
21086319
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
1 sept 2023 10:27 - 30 oct 2024 10:27
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de consultanță - manager de proiect CPV: 79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
- DUAE
28.07.23 10:27
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentatia standard, formulare
28.07.23 10:27
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
28.07.23 10:27
caiet de sarcini project manager.signed.pdf caiet de sarcini project manager.signed.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini
28.07.23 10:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&I Project

Preţul ofertei: 380 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări