1
Perioada de actualizare
de la 22.07.2023 09:49
până la 04.08.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2023 10:00
până la 22.08.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 401 043 MDL
Perioada clarificărilor: 22 iul 2023, 9:49 - 4 aug 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2023, 10:00 - 22 aug 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Vedeți caietul de sarcini anexat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Marii Adunari Nationale piata nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ana-Luiza Muravschi
Telefonul de contact
078865394
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 oct 2023, 14:02
Valoarea estimată (fără TVA)
1 401 043 MDL
Achizitii.md ID
21085726
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Nicolae Iorga nr.21
Durata contractului
25 aug 2023 09:47 - 31 dec 2023 08:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de realizare a turului virtual pentru Rezervația „Orheiul Vechi” în cadrul proiectului „MuHis - History and Music – values that bring us together” CPV: 72210000-0 - Servicii de programare a pachetelor de produse software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
202307220944_CS Platforma tur virtual Varianta FINAL_final.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare/Caiet de sarcini
22.07.23 09:49
Комиссия
Prenume
Muravschi Ana-Luiza
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1021601000104
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.R.L. STARION DIGITAL

Preţul ofertei: 1 398 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Conform art. 69 alin. 6) lit. (a) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC NEXT GENERATION BUSINESS SRL

Preţul ofertei: 1 400 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Conform art. 69 alin. 6) lit. (a) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice ofertantul nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări