1
Perioada de actualizare
de la 21.07.2023 10:38
până la 27.07.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.07.2023 09:00
până la 04.08.2023 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 473 066 MDL
Perioada clarificărilor: 21 iul 2023, 10:38 - 27 iul 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 iul 2023, 9:00 - 4 aug 2023, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de pavare a teritoriului la intrarea centrală (secția internare) al Spitalului Clinic Municipal ,, Sfîntul Arhanghel Mihail” conform caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
Datele achizitiei
Data publicării
21 iul 2023, 10:38
Data ultimilor modificări
24 iul 2023, 10:58
Achizitii.md ID
21085584
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini.
21.07.23 10:38
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
-rechizite bancare pentru garanție
21.07.23 10:38
duae.doc
Documentele la ofertă
-duae
21.07.23 10:38
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare
21.07.23 10:38
documentatia standart.doc
Documentele la ofertă
-documentatia standart
21.07.23 10:38
Data:
24 iul 2023, 10:58
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Declaratiei privind сопfirmаrеа identitёlii beneficiarilor efectivi 9i пеТпсаdrаrеа acestora Tn situatia condamnarii pentru participarea la activitё}i ale чпеi organizatii sau grчрёri сrimiпаlе, pentru coruplie, frачdЁ ;i/sau sрёlаrе de bani Acest document se prezinta doar de invingator...Si nu poate fi prezentat ca document obligatoriu la depunerea ofertei...
Răspuns (25 iul 2023, 09:59):
Bună ziua. Vă multumim pentru interesul manifestat în participarea achiziției în cauză. Astfel, Vă informăm că, întru respectarea prevederilor pct. 28 din Ordinul Ministerul Finanţelor nr. 69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, instituţia consideră obligatorie cerinţa în cauză. 28. Se exclude de la procedura de atribuire a contractului de achiziții publice orice ofertant sau candidat despre care se confirmă că, în ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotărârea definitivă a unei instanțe judecătorești, pentru participare la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, pentru fraudă și/sau pentru spălare de bani, pentru infracțiuni de terorism sau infracțiuni legate de activități teroriste, finanțarea terorismului, exploatarea prin muncă a copiilor și alte forme de trafic de persoane. Totodată, conform pct. 25 a Ordinului menționat supra, autoritatea contractată are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și documentele suport necesare pentru a fi prezentate.
Data:
25 iul 2023, 11:49
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Era deajuns de a introduce schimbarea ,ca anume se prezinta de catre Cistigator...Zi frumoasa...
Răspuns (25 iul 2023, 15:39):
Conform pct. 25 a Ordinului NR. 69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, autoritatea contractată are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și documentele suport necesare pentru a fi prezentate.
Data:
26 iul 2023, 16:21
Subiectul întrebării:
Clarificari Volume
Întrebare:
Buna ziua, În caietul de sarcini la pct. 13 ati mentionat 7,000 m de bordură, aceiasi abordare aveti pentru specificarea celorlalte volume. Ce volum solicitati 7000 (mii) sau 7 bucăți, rog să veniti cu clarificari si modificari dupa caz.
Răspuns (27 iul 2023, 08:21):
Bună ziua. Mulțumim pentru intervenție. Așa cum este specificat în Caietul de sarcini, pct.13, se solicită 7,0 m de bordură.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.