1
Perioada de actualizare
de la 17.07.2023 09:07
până la 28.07.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.07.2023 10:00
până la 07.08.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 889 110,43 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iul 2023, 9:07 - 28 iul 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 iul 2023, 10:00 - 7 aug 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații interioare la casa de odihnă „La Nistru”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
17 iul 2023, 8:53
Data ultimilor modificări
25 iul 2023, 13:23
Valoarea estimată (fără TVA)
889 110,43 MDL
Achizitii.md ID
21085017
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 sept 2023 08:59 - 30 mart 2024 09:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații interioare la casa de odihnă „La Nistru” CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. formular duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.07.23 09:07
1. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
17.07.23 09:07
documentatie standard lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
17.07.23 09:07
caiet de sarcini molovata_ajustat.docx
Documentele la ofertă
Spre atenția operatorilor economici, caietul de sarcini a fost ajustat: 1) pag. 45 pozitiile 5 si 6 2) pag. 48 poz. 27
25.07.23 13:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Emcom E&E

Preţul ofertei: 733 165,78 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut și corespunderea cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 767 290,51 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 787 152,82 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări