1
Perioada de actualizare
de la 13.07.2023 14:32
până la 25.07.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.07.2023 11:00
până la 04.08.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 116 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iul 2023, 14:32 - 25 iul 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 iul 2023, 11:00 - 4 aug 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 5 (cinci) servere Lenovo ThinkSystem SR570;
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru serverului Lenovo ThinkSystem SR550.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
13 iul 2023, 14:26
Data ultimilor modificări
13 iul 2023, 15:23
Valoarea estimată (fără TVA)
116 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21084796
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
24 aug 2023 14:30 - 30 aug 2024 14:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 5 (cinci) servere Lenovo ThinkSystem SR570c CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru serverul Lenovo ThinkSystem SR550 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
13.07.23 14:32
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
13.07.23 14:32
3. formularul duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
13.07.23 14:32
1. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
13.07.23 15:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 52 655 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii, conform solicitării, la prețul cel mai scăzut fără TVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 148 047,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări