1
Perioada de actualizare
de la 12.07.2023 15:31
până la 24.07.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.07.2023 16:00
până la 27.07.2023 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iul 2023, 15:31 - 24 iul 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iul 2023, 16:00 - 27 iul 2023, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pentru linguri individuale; cutie min 50 bucăți, priza se realizaeaza sub actiunea razelor ultra-violete
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
12 iul 2023, 15:15
Data ultimilor modificări
14 iul 2023, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
4 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21084662
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
1 aug 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
71. Material pentru confectionarea lingurilor individuale CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
declarație beneficiar.doc
Documentele la ofertă
-
12.07.23 15:31
anexa nr. 2 anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
12.07.23 15:31
anexa nr. 21 caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
12.07.23 15:31
duae.doc
Documentele la ofertă
-
12.07.23 15:31
documentația standard 115.docx
Documentele la ofertă
-
14.07.23 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Reloc-Com

Preţul ofertei: 2 833,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vivodent

Preţul ofertei: 3 100 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări