Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21084289
1
Perioada de actualizare
de la
07.07.2023 15:36
până la 19.07.2023 09:00
până la 19.07.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
19.07.2023 09:00
până la 26.07.2023 09:00
până la 26.07.2023 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 812 810 MDL
Perioada clarificărilor:
7 iul 2023, 15:36 - 19 iul 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 iul 2023, 9:00 - 26 iul 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lot I ”Reparația capitală a trotuarului adiacent drumului L-571-R26 drum de acces spre satul Ursoaia, r. Căușeni” Lot II ”Reparația capitală a trotuarului adiacent drumului L-575-R30 drum de acces spre satul Cîrnățeni, r. Căușeni”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2023, 15:36
Data ultimilor modificări
11 iul 2023, 8:36
Achizitii.md ID
21084289
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini ursoaia.semnat.pdf
caiet de sarcini ursoaia.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.07.23 15:36
caiet de sarcini cîrnățeni.semnat.pdf
caiet de sarcini cîrnățeni.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.07.23 15:36
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 trotuare ursoaia-cîrnățeni.semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 trotuare ursoaia-cîrnățeni.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.07.23 15:36
Data:
10 iul 2023, 11:57
Subiectul întrebării:
Caiet Sarcini
Întrebare:
Buna ziua.
Anexati, va rog, F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI.
Multumesc anticipat!
Răspuns (11 iul 2023, 08:35):
Bună ziua. Se va atașa Caietul de sarcini.
Data:
11 iul 2023, 11:46
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Atasati caietul de sarcini cu resurse si norme desfasurat!
Multumesc!
Răspuns (11 iul 2023, 12:14):
Bună ziua, vi s-a atașat toată informația necesară pentru pregătirea ofertei. În coloana 2 al caietului de sarcini este prezentat Simbol norme şi Cod resurse. (atașat word)
Data:
11 iul 2023, 12:44
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Care model de pavaj ati avut in vedere pentru gr.40mm si 60mm (Caramida, Color sau sur? sau altele) Referitor la bordurile mici, care model (color sau sur)?
Răspuns (12 iul 2023, 08:01):
Bună ziua, dacă era necesar un model concret atunci se indica. Rugăm insistent, pregătiți oferta conform caietului de sarcini.
Data:
11 iul 2023, 16:30
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Ati atasat caietul de sarcini!
Am solicitat lista cu lista cu cantitati desfasurate cu resurse si norme!
Stimata Autoritate contractanta, reiesind din legislatia in vigoare, aveti obligatiunea de a anexa informatia ceruta!
Răspuns (13 iul 2023, 09:22):
Devizul de cheltuieli este elaborat conform cerințelor CP L.01.01-2012 ”Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrări de construcție-montaj prin metoda de resurse”, Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 1570 din 09 decembrie 2002 ”Cu privirile la măsurile urgente de trecere la baza nouă de deviz în construcții” și este supus verificării de către verificator de devize atestat în domeniul respectiv. V-am atașat caiet de sarcini conform Listei cantităților de lucrări cu toată informația solicitată în Documentația standard
Caiet de sarcini. Formularul de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări (anexa nr. 23).
Data:
12 iul 2023, 10:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini nu arata detaliile proiectului. Este necesar un model concret de pavaj si borduri, pentru ca apare problema. Daca punem pret ieftin pentru pavaj simplu sur, iar Beneficiarul are necesitatea de pavaj cu suprafata de granit sau color, care este cu pretul de 50% mai scump? Cum o sa rezolvam problema? Din contul cui o sa procuram pavajul scump? Clarificati va rog modelul pavajului, ca pretul difera cu 50% mai mult.
Răspuns (13 iul 2023, 09:22):
În caietul de sarcini este indicat pavaj, de model (tip) cărămidă cu Dimensiunile 200 mm*100 mm, vibro-presat, culoarea sură, grosimea este indicată în caietul de sarcini. La fel, bordurile, vibro-presate, culoarea sură pentru trotuare, dimensiuni conform caietului de sarcini.
Data:
13 iul 2023, 09:54
Subiectul întrebării:
Devizul de cheltuieli este elaborat conform cerințelor CP L.01.01-2012 ”Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrări de construcție-montaj prin metoda de resurse”, Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 1570 din 09 decembrie 2002 ”Cu privirile la măsurile urgente de trecere la baza nouă de deviz în construcții” și este supus verificării de către verificator de devize atestat în domeniul respectiv. V-am atașat caiet de sarcini conform Listei cantităților de lucrări cu toată informația solicitată în Documentația standard Caiet de sarcini. Formularul de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări (anexa nr. 23).
Întrebare:
"Multumesc" pentru receptivitate!!!
Răspuns (13 iul 2023, 11:15):
Și noi mulțumim pentru amabilitate!!!
Data:
14 iul 2023, 17:00
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, Lot I, pozitia 16 (DI111) - 872 m2; trebuie de aplicat coeficientul K=0,6 la toate normele? deoarece este schimbata grosime din 12 cm la 7 cm. Mersi mult
Răspuns (17 iul 2023, 09:00):
Bună ziua, pentru poziția 16 (DI111) la poziția 17 (DI112) este indicat coieficientul K=5.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK