1
Perioada de actualizare
de la 04.07.2023 15:56
până la 12.07.2023 16:24
2
Propunerea ofertelor
de la 12.07.2023 16:24
până la 19.07.2023 16:24
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 514 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iul 2023, 15:56 - 12 iul 2023, 16:24
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iul 2023, 16:24 - 19 iul 2023, 16:24
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de termoizolare a fațadei pereților exteriori la Oficiul Medicilor de Familie din Lucrări Lucrări de termoizolare a fațadei pereților exteriori la Oficiul Medicilor de Familie din s.Delacău, r-nul Anenii Noi

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6520, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Delacău (r-l Anenii Noi), str. Stefan cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gheorghe Vasilița
Telefonul de contact
060728764
Datele achizitiei
Data publicării
4 iul 2023, 15:50
Data ultimilor modificări
10 iul 2023, 16:24
Valoarea estimată (fără TVA)
514 000 MDL
Achizitii.md ID
21084003
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-6520, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Delacău (r-l Anenii Noi), str. Stefan cel Mare
Durata contractului
24 iul 2023 08:00 - 30 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de termoizolare a fațadei pereților exteriori la Oficiul Medicilor de Familie din s.Delacău, r-nul Anenii Noi CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SEALCOM SERVICE

Preţul ofertei: 489 287,16 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SV Regal Construct

Preţul ofertei: 499 560,24 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări