Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21083796
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
795 000 MDL
Perioada clarificărilor:
2 iul 2023, 14:11 - 7 iul 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 iul 2023, 9:00 - 11 iul 2023, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Procurarea produselor alimentare pentru Gradinita Floricica si Gradinita Tic-Pitic Mioveni din satul Magdacesti
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică:
În temeiul art. 71 alin. (1) lit.d- 7 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, care prevede că: ,, (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
– au o valoare ce depăşeşte pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziţie publică desfăşurată;’’.
Grupul de lucru a întocmit decizia de anulare a procedurii de atribuire, deoarece în momentul evaluării ofertelor, a constatat, că valoarea procedurii constituie 833 791,74 lei fără TVA, sumă care depășește pragul prevăzut pentru procedura de achiziție publică desfășurată, în cazul de față COP. Astfel urmează să inițiem o nouă procedură de achiziție publică, iar conform noii valori estimate, tipul procedurii de atribuire aplicat va fi Licitație Deschisă.
În temeiul art. 71 alin. (1) lit.d- 7 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, care prevede că: ,, (1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri:
– au o valoare ce depăşeşte pragul prevăzut de prezenta lege pentru procedura de achiziţie publică desfăşurată;’’.
Grupul de lucru a întocmit decizia de anulare a procedurii de atribuire, deoarece în momentul evaluării ofertelor, a constatat, că valoarea procedurii constituie 833 791,74 lei fără TVA, sumă care depășește pragul prevăzut pentru procedura de achiziție publică desfășurată, în cazul de față COP. Astfel urmează să inițiem o nouă procedură de achiziție publică, iar conform noii valori estimate, tipul procedurii de atribuire aplicat va fi Licitație Deschisă.
Data anulării
14 iul 2023, 12:50
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4829, MOLDOVA, Criuleni, s.Măgdăceşti, Mihai Eminescu, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 iul 2023, 14:11
Data ultimilor modificări
14 iul 2023, 12:51
Achizitii.md ID
21083796
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK