Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
30.06.2023 16:17
până la 05.07.2023 16:00
până la 05.07.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.07.2023 16:00
până la 12.07.2023 16:00
până la 12.07.2023 16:00
3
Licitaţie
de la
13.07.2023 15:00
până la 13.07.2023 15:14
până la 13.07.2023 15:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 037 294,37 MDL
Perioada clarificărilor:
30 iun 2023, 16:17 - 5 iul 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 iul 2023, 16:00 - 12 iul 2023, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Renovarea cantinei scolare din cadrul Liceului Teoretic Dorotcaia
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4573, MOLDOVA, Dubăsari, s.Doroţcaia, s.Doroțcaia, r-l Dubăsari
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2023, 16:17
Data ultimilor modificări
5 iul 2023, 14:05
Achizitii.md ID
21083754
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Renovarea cantinei scolare din cadrul Liceului Teoretic Dorotcaia
Buget: 1037294.37 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini LT Doroțcaia
caiet de sarcini LT Doroțcaia
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini LT Doroțcaia -
30.06.23 16:17
anunt_de_participare_.pdf
anunt_de_participare_.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_.pdf
30.06.23 16:17
Data:
5 iul 2023, 14:05
Subiectul întrebării:
Anunț
Întrebare:
Analizând contestația Nr. 03D-209-21 Data: 14.04.2021 dorim să vă indicăm că, în scopul confirmării capacității economice și financiare a operatorului economic, pot fi prezentate declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, iar în cazul dat a limitat întrunirea cerinței respective doar la existența „banilor lichizi” sau resurselor creditare fără a lua în considerare și alte mijloace financiare, spre exemplu, existența activelor circulante sau creditarea din partea furnizorilor de materiale de construcție. Noi suntem în stare să realizăm această lucrare întru cât avem experiența necesară. Dispunem de capacitatea economică și financiară necesară. Sutem siguri că o să realizăm această lucrare deoarece anul precedent am realizat o cifră de afaceri în valoare corespunzătoare pentru această lucrare și avem toată experiența necesară.
Răspuns (5 iul 2023, 14:59):
Aceasta este hotărîrea grupului de lucru, care a fost luată cu scopul de a ne asigura că lucrările vor fi îndeplinite conform termenilor stabiliți de către noi, deoarece este vorba despre necesitatea alimentației copiilor în timpul anului de studii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK