1
Perioada de actualizare
de la 30.06.2023 09:18
până la 11.07.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2023 11:00
până la 20.07.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 55 916,67 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iun 2023, 9:18 - 11 iul 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2023, 11:00 - 20 iul 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția YSoft SafeQ pentru 14 aparate multifuncționale Xerox
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2023, 9:01
Data ultimilor modificări
3 iul 2023, 10:15
Valoarea estimată (fără TVA)
55 916,67 MDL
Achizitii.md ID
21083682
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 sept 2023 09:04 - 31 oct 2024 09:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția YSoft SafeQ pentru 14 aparate multifuncționale Xerox CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. formularul duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
30.06.23 09:18
2. caiet de sarcini ld.docx
Documentele la ofertă
-
30.06.23 09:18
1. anunt de participare ld.doc
tenderNotice
-
30.06.23 09:18
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
30.06.23 09:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 55 916,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări