1
Perioada de actualizare
de la 30.06.2023 09:47
până la 11.07.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.07.2023 10:00
până la 07.08.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 421 250 MDL
Perioada clarificărilor: 30 iun 2023, 9:47 - 11 iul 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 iul 2023, 10:00 - 7 aug 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 39 Bancă și scaun pentru elevi partea 2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
30 iun 2023, 8:28
Data ultimilor modificări
30 iun 2023, 12:49
Valoarea estimată (fără TVA)
421 250 MDL
Achizitii.md ID
21083676
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Instituțiile subordonate
Durata contractului
14 aug 2023 08:00 - 31 dec 2023 09:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bancă individuală reglabilă tip 2 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 217.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Bancă școlară reglabilă pentru 2 persoane tip 1 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Scaun reglabil pentru elevi tip 1 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 355.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare mobilier 2023.doc
tenderNotice
-
30.06.23 10:08
formulare anexa 7, 8, 9, 10,12,22,23,24,.doc
Clarificări pentru participanți
-
30.06.23 12:49
duae_ro_23.doc
Documentele la ofertă
-
30.06.23 12:49
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
30.06.23 12:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 320 890 MDL
Statut: Învingător
Motivul: au respectat specificaţiile tehnice stipulate în caietul de sarcini, au prezentat toate actele solicitate şi preţul este avantajos
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Preţul ofertei: 323 270,83 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 385 766,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări