1
Perioada de actualizare
de la 29.06.2023 10:43
până la 06.07.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.07.2023 10:00
până la 12.07.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 689 800 MDL
Perioada clarificărilor: 29 iun 2023, 10:43 - 6 iul 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iul 2023, 10:00 - 12 iul 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a străzilor locale din s. Glinjeni r. Fălești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5924, MOLDOVA, Făleşti, s.Glinjeni (r-l Fălești), s. Glinjeni r-nul Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prodan Nina
Telefonul de contact
0259-71-9-32
Datele achizitiei
Data publicării
29 iun 2023, 10:43
Data ultimilor modificări
3 iul 2023, 8:28
Achizitii.md ID
21083533
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentatia Standart pentru Achizitia de Lucrari
29.06.23 10:43
anunt_de_participare_drum.signed.pdf anunt_de_participare_drum.signed.pdf
tenderNotice
Anunt/Invitatie de participare
29.06.23 10:43
caiet de sarcini drum.signed.pdf caiet de sarcini drum.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini/Borderou de lucrari
29.06.23 10:43
model_declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Model declaratie -beneficiarii efectivi
29.06.23 10:48
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
Formularul Documentului Unic de Achizitii European
29.06.23 10:48
Data:
3 iul 2023, 08:28
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (3 iul 2023, 14:52):
Autoritatea Contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.5 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601002544, IBAN-,MD53TRGDAL14514143320000 TRZMD2X, Trezoreria Regionala Nord).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.