1
Perioada de actualizare
de la 27.06.2023 14:39
până la 05.07.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.07.2023 15:00
până la 12.07.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 52 757,49 MDL
Perioada clarificărilor: 27 iun 2023, 14:39 - 5 iul 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iul 2023, 15:00 - 12 iul 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anunțului de participare și Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marian Elena Iațcu Rodica
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
27 iun 2023, 14:26
Data ultimilor modificări
28 iun 2023, 13:55
Valoarea estimată (fără TVA)
52 757,49 MDL
Achizitii.md ID
21083471
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
14 iul 2023 14:32 - 31 dec 2023 14:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie instalatii electrice la Scoala primara nr.95, DETS Ciocana, str. P.Zadnipru 2/3, mun.Chisinau CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
27.06.23 14:39
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
27.06.23 14:39
ds_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
27.06.23 14:39
anunt particip modif.pdf anunt particip modif.pdf
Documentele la ofertă
-
28.06.23 13:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ANCRISCOM SERVICE

Preţul ofertei: 49 129,51 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări