Servicii de mentenanță preventivă (abonament)
până la 07.07.2023 08:00
până la 20.07.2023 08:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet de sarcini sia rpp.pdf
caiet de sarcini sia rpp.pdf
ID: 55f14c09-6173-4c9f-bb2c-06524102c82c
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini sia rpp.pdf
caiet de sarcini sia rpp.pdf
ID: 55f14c09-6173-4c9f-bb2c-06524102c82c
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 55f14c09-6173-4c9f-bb2c-06524102c82c
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini sia rpp.pdf
caiet de sarcini sia rpp.pdf
ID: 55f14c09-6173-4c9f-bb2c-06524102c82c
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
GHESAR S.R.L.