Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21083147
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 548 254 MDL
Perioada clarificărilor:
22 iun 2023, 16:18 - 3 iul 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 iul 2023, 10:00 - 13 iul 2023, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
conform anunțului de participare
Informația despre anulare
Motivul anulării
modificarea caietului de sarcini și modificarea sumei
Data anulării
5 iul 2023, 16:51
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 iun 2023, 16:18
Data ultimilor modificări
5 iul 2023, 16:51
Achizitii.md ID
21083147
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 6 - Suport pentru tastatură IET 17/Blat pentru anexă p/u masă de birou IET 17
Buget: 1917.0 MDL
Anulată
Masă-dulap din inox
Data:
29 iun 2023, 14:00
Subiectul întrebării:
Intrabări
Întrebare:
Masa din inox cu lavuar. 1200x850x600 mm - Nu este indicat adincimea cuvei
Masa din inox cu lavuar 800x9000 ??? + nu este indicat adincimea cuvei
Cuva pentru spalat vesela. 1500x700x800 Solicitati cu reglare prin mecanism? Ce fel de mecanism?
Răspuns (29 iun 2023, 14:29):
în anunț de participare este indicat cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor, astfel trebuie să contactați administrația instituției pentru care se achiziționează bunul dat și să clarificați toate detaliile privind mărimele la bunul solicitat
Masă-dulap din inox
Data:
29 iun 2023, 14:07
Subiectul întrebării:
+ intrebare
Întrebare:
Masa dulap din inox. Dupa panotaj cu marimile indicate de Dvs. marimele la setare va fi 495x370x600
Răspuns (29 iun 2023, 14:25):
în anunț de participare este indicat realizat după proiectul individual, și cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor, astfel trebuie să contactați administrația instituției pentru care se achiziționează bunul dat și să clarificați toate detaliile privind mărimele la sertare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK