1
Perioada de actualizare
de la 20.06.2023 15:04
până la 03.07.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2023 15:00
până la 07.07.2023 15:00
3
Licitaţie
10.07.2023 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iun 2023, 15:04 - 3 iul 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2023, 15:00 - 7 iul 2023, 15:00
Începutul licitației: 10 iul 2023, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de garanție pentru echipamentul multifuncțional existent
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stela Gutu
Telefonul de contact
82-32-63
Datele achizitiei
Data publicării
20 iun 2023, 14:50
Data ultimilor modificări
20 iun 2023, 15:04
Valoarea estimată (fără TVA)
200 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21082963
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
10 iul 2023 14:57 - 30 dec 2023 15:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de garanție extinsă a echipamentelor de tipar CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Servicii de Support SaffeQ de la Producător CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare semnat.pdf anunț de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
20.06.23 15:04
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
20.06.23 15:04
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
20.06.23 15:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 200 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor tehnice și de preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări