1
Perioada de actualizare
de la 15.06.2023 20:22
până la 20.06.2023 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2023 11:30
până la 23.06.2023 12:30
3
Licitaţie
26.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 430 100 MDL
Perioada clarificărilor: 15 iun 2023, 20:22 - 20 iun 2023, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2023, 11:30 - 23 iun 2023, 12:30
Începutul licitației: 26 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizitionarea utilajului și mobilierului pentru dotarea bucatariei din Centrul Multifuncțional Social
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4323, MOLDOVA, Căuşeni, s.Sălcuţa, str.Pavel Creangă nr 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Novac Ion
Telefonul de contact
069057826
Datele achizitiei
Data publicării
15 iun 2023, 20:01
Data ultimilor modificări
16 iun 2023, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
430 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 602 MDL
Achizitii.md ID
21082693
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4323, MOLDOVA, Căuşeni, s.Sălcuţa, str.Pavel Creangă nr 33
Durata contractului
26 iun 2023 18:00 - 30 dec 2023 20:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea utilajului și mobilierului pentru dotarea bucatariei din Centrul Multifuncțional Social CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente
Cantitatea: 41.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_.signed.pdf duae_.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.06.23 20:22
anunt_de_participare_ dotare bucatarie.signed.pdf anunt_de_participare_ dotare bucatarie.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
16.06.23 14:58
ds_bunuri_dotare.signed.pdf ds_bunuri_dotare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
16.06.23 14:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

COMPANIA SUCCESULUI

Preţul ofertei: 409 149,74 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări