Lotul nr. 4 Centrală telefonică 135 porturi în set cu telefoane digitale de sistem
până la 23.06.2023 10:00
până la 04.07.2023 10:00
până la 05.07.2023 10:09
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
maxim 2 – cabinete de sistem,
minim 20 – porturi Digitale,
minim 115 – porturi Analogice,
minim 8 – porturi CO,
minim 2 – porturi PRI ISDN,
minim 16 – trunchiuri VoIP.
Posibilitatea de extindere:
maxim 2 – cabinete de sistem,
minim 30 – porturi Digitale,
minim 200 – porturi Analogice,
minim 8 – porturi CO,
minim 2 – porturi PRI ISDN,
minim 24 – trunchiuri VoIP.
Servicii telefonice:
CallerID pentru Extensii și linii CO, / LCR (Least Cost Routing), /
ACD (Automatic Call Distribution), /
Class of Service, /
Call Forwarding, /
Call Hold, /
Call Pickup, /
Call Transfer, /
Call Waiting, /
Conferencing, /
Do Not Disturb.
Interfețe:
Ethernet port (10/100Base-T),
Serial port (RS-232C),
USB Host port sau Memory card slot.
Funcțional IP:
CTI/VoIP/Remote management,
VoIP Protocols: SIP,
VoIP Codecs: G.711, G.729, G.723.1,
VoIP Fax Relay: T.38.
Posibilitate de programare de pe un telefon digital de sistem proprietar.
Chit de montare în rack 19-inch inclus.
Sursa de alimentare (cablu și blocul de alimentare inclus): AC Input 200-240V, 50Hz.
Garanţie - minim 24 luni. Soluționarea cazurilor de garanție în termen de până la 30 de zile lucrătoare.
4.2 Telefon digital de sistem, proprietar, complet compatibil cu Centrală telefonică PBX (tip 4), produs de același producător:
Ecran LCD (minim 2 linii de caractere),
Speakerphone Full-duplex,
minim 12 taste programabile.
minim 5 taste cu funcții fixe,
Taste de navigare,
Opțiune de montare pe perete,
Reglarea unghiului de înclinare a ecranului,
Indicator de apel/mesaj,
Jurnalul apelurilor.
Garanţie – minim 12 luni. Soluționarea cazurilor de garanție în termen de până la 30 de zile lucrătoare.
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Rumtel
XONTECH Systems
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.
"VEC" SRL
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.