Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
199 913 MDL
Perioada clarificărilor:
12 iun 2023, 10:20 - 17 iun 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 iun 2023, 10:00 - 20 iun 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ferestre termopan (inclusiv demontarea/montarea repararea glafurilor)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta nu corespunde cu cerințele solicitate de către autoritatea contractantă, anume, pct. 10 din anunțul de participare: „În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic depune oferta la ambele loturi (lotul nr.1 Ferestre termopan, lotul nr. 2 Glaful ferestrei”,
respectiv, modalitatea de evaluare a ofertelor fiind pentru toate loturile. În acest sens, s-a decis anularea procedurii de achiziție nr. 21082305.
Anularea procedurii de achiziție publică:
Lotul nr. 1: În temeiul art.71 alin.(1) lit. d), liniuța I și III din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece oferta depusă este neconformă și nu a fost prezentată în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire; Lotul nr. 2: În temeiul art.71 alin.(1) lit. a) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece nu a fost depusă nici o ofertă.
respectiv, modalitatea de evaluare a ofertelor fiind pentru toate loturile. În acest sens, s-a decis anularea procedurii de achiziție nr. 21082305.
Anularea procedurii de achiziție publică:
Lotul nr. 1: În temeiul art.71 alin.(1) lit. d), liniuța I și III din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece oferta depusă este neconformă și nu a fost prezentată în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire; Lotul nr. 2: În temeiul art.71 alin.(1) lit. a) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, deoarece nu a fost depusă nici o ofertă.
Data anulării
23 iun 2023, 9:44
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Columna, 118/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cătălina Cojuhari
Telefonul de contact
022-24-46-68
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2023, 10:20
Data ultimilor modificări
26 iun 2023, 13:47
Achizitii.md ID
21082305
MTender ID
CPV
44200000-2 - Produse structurale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK