1
Perioada de actualizare
de la 09.06.2023 16:06
până la 15.06.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.06.2023 10:00
până la 19.06.2023 10:00
3
Licitaţie
20.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 iun 2023, 16:06 - 15 iun 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iun 2023, 10:00 - 19 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: 20 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale existente pentru a putea fi exploatate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vrabie Veaceslav
Telefonul de contact
022 823292
Datele achizitiei
Data publicării
9 iun 2023, 15:49
Data ultimilor modificări
12 iun 2023, 16:33
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21082254
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
21 iun 2023 15:54 - 31 dec 2023 15:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț participare semnat.pdf anunț participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.06.23 16:06
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
9.06.23 16:06
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
9.06.23 16:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 397 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de evaluare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale
Data:
12 iun 2023, 16:33
Subiectul întrebării:
Solicitare informatie
Întrebare:
Buna ziua, singurul document care confirma originalitatea produselor este certificatul de la producator. In rest documentele alternative ce confirma originalitatea totala sau compatibilitatea ar permite agentilor economici care importa bunuri din surse neautorizate sa participle la achizitia data cu bunuri neconforme, reincarcate sau regenerate. Acest fapt va duce, ca consecinta, la scoaterea din functie a echipamentelor si majorarea cheltuielilor pentru intretinerea lor. Solicitam sa va expuneti daca se solicita certificat de la producator sau de la partener autorizat cu producatorul?
Răspuns (13 iun 2023, 14:25):
Buna ziua, se solicită copia certificatului de la producător sau documente alternative în cazul când Ofertantul poate să vină cu oferta de la dealer, doar în așa caz va prezenta certificatul că dealerul este autorizat de producător. Toate piesele trebuie să fie originale.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări