1
Perioada de actualizare
de la 06.06.2023 17:53
până la 16.06.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.06.2023 16:00
până la 26.06.2023 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 11 220 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iun 2023, 17:53 - 16 iun 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2023, 16:00 - 26 iun 2023, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ouă proaspete, fără miros sau gust străin, coaja nevătămată, curată, inscripționare lizibilă. 1 dată pe săptămână produs direct de la producător
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Puică Tatiana
Telefonul de contact
78308494
Datele achizitiei
Data publicării
6 iun 2023, 17:30
Data ultimilor modificări
6 iun 2023, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
11 220 MDL
Achizitii.md ID
21081946
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Durata contractului
1 iul 2023 00:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ouă de prepeliță CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
6.06.23 17:53
lista produselor pentru ofertanți.xlsx
Documentele la ofertă
-
6.06.23 17:53
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.06.23 17:53
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.06.23 17:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GȚ ”Orîndaș Lilia Vasile”

Preţul ofertei: 11 220 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări