1
Perioada de actualizare
de la 06.06.2023 17:53
până la 16.06.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.06.2023 16:00
până la 26.06.2023 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 35 466 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iun 2023, 17:53 - 16 iun 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 iun 2023, 16:00 - 26 iun 2023, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pește Hec/merluciu congelat. Fără cap și aripi. Masa unui pește să fie de minim 1 kg. Ambalat în cutii de carton a câte 10 kg. 1 dată pe săptămână
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Puică Tatiana
Telefonul de contact
78308494
Datele achizitiei
Data publicării
6 iun 2023, 17:30
Data ultimilor modificări
6 iun 2023, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
35 466 MDL
Achizitii.md ID
21081946
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 7300, MOLDOVA, Cantemir, or.Cantemir, str. Trandafirilor 2
Durata contractului
1 iul 2023 00:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pește CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 560.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
6.06.23 17:53
lista produselor pentru ofertanți.xlsx
Documentele la ofertă
-
6.06.23 17:53
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.06.23 17:53
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.06.23 17:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SLAVENA LUX

Preţul ofertei: 30 328,67 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor criteriilor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 33 040 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări