1
Perioada de actualizare
de la 31.05.2023 12:57
până la 01.06.2023 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.06.2023 13:00
până la 04.06.2023 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 198 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mai 2023, 12:57 - 1 iun 2023, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 iun 2023, 13:00 - 4 iun 2023, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou conform necesitaților sediului Directiei Cultura și subdiviziunelor sale pentru anul 2023,Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Popa
Telefonul de contact
022242278
Datele achizitiei
Data publicării
31 mai 2023, 12:54
Data ultimilor modificări
31 mai 2023, 16:04
Valoarea estimată (fără TVA)
198 000 MDL
Achizitii.md ID
21081610
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Durata contractului
6 iun 2023 12:56 - 31 dec 2023 12:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou conform necesitaților sediului Directiei Cultura și subdiviziunelor sale pentru anul 2023,Chișinău CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 12823.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 195 500,20 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

„LIUDMILA ȚURCAN” II

Preţul ofertei: 197 935 MDL
Statut: Învingător
Motivul: învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări