1
Perioada de actualizare
de la 26.05.2023 23:49
până la 06.06.2023 20:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.06.2023 20:00
până la 12.06.2023 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 430 958,75 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mai 2023, 23:49 - 6 iun 2023, 20:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 iun 2023, 20:00 - 12 iun 2023, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie a grupurilor sanitare interioare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3608, MOLDOVA, Ungheni, or.Corneşti (r-l Ungheni), str.Stefan Cel Mare 74
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
D.Cantemir Cornesti IP Gimnaziul
Telefonul de contact
023661333
Datele achizitiei
Data publicării
26 mai 2023, 23:37
Data ultimilor modificări
29 mai 2023, 19:25
Valoarea estimată (fără TVA)
430 958,75 MDL
Achizitii.md ID
21081343
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3608, MOLDOVA, Ungheni, or.Corneşti (r-l Ungheni), str.Stefan Cel Mare 74
Durata contractului
14 iun 2023 08:00 - 31 dec 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie a grupurilor sanitare interioare CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-
26.05.23 23:49
(duae) .doc
Documentele la ofertă
-
26.05.23 23:49
(documentaţia standard)lucrari .docx
Documentele la ofertă
-
26.05.23 23:49
anunt de participare v (2).signed.pdf anunt de participare v (2).signed.pdf
tenderNotice
-
29.05.23 19:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Management Invest Group

Preţul ofertei: 269 317,14 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor criteriilor de selectie, pretul cel mai scazut. Conform Deciziei grupului de lucru nr.1 din 13.06.2023.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Javelin N.A."

Preţul ofertei: 402 852,85 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări