1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2023 14:50
până la 05.06.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.06.2023 11:00
până la 19.06.2023 10:00
3
Licitaţie
20.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mai 2023, 14:50 - 5 iun 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2023, 11:00 - 19 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: 20 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament tehnic de înregistrare video/audio a ședințelor Consiliului Superior al Procurorilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Liliana Ardeleanu
Telefonul de contact
022828515
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2023, 14:44
Data ultimilor modificări
25 mai 2023, 15:31
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21081214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Durata contractului
30 iun 2023 14:49 - 31 dec 2023 14:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament tehnic de înregistrare video/audio a ședințelor Consiliului Superior al Procurorilor CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE_pdf
25.05.23 14:50
documentatie standard__repetat.docx
Documentele la ofertă
DS-word
25.05.23 14:50
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE_word
25.05.23 14:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Genial Invest SRL

Preţul ofertei: 878 750 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor și cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări