Achiziţie publică
21081211
Lot. 1: Tonere și consumabile pentru fotocopiatoarele Xerox
1
Perioada de actualizare
de la 25.05.2023 14:20
până la 26.05.2023 14:30
până la 26.05.2023 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 26.05.2023 14:30
până la 05.06.2023 10:00
până la 05.06.2023 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
108 495 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mai 2023, 14:20 - 26 mai 2023, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor:
26 mai 2023, 14:30 - 5 iun 2023, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lot. 1: Tonere și consumabile pentru fotocopiatoarele Xerox
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 mai 2023, 14:12
Data ultimilor modificări
25 mai 2023, 14:20
Valoarea estimată (fără TVA)
108 495 MDL
Achizitii.md ID
21081211
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
9 iun 2023 14:16 - 30 dec 2023 14:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot. 1: Tonere și consumabile pentru fotocopiatoarele Xerox
CPV: 30125120-8 - Toner pentru fotocopiatoare
Cantitatea: 42.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_tonere _ 2023_ 25.05.2023 .signed.pdf
anunt_de_participare_tonere _ 2023_ 25.05.2023 .signed.pdf
tenderNotice
-
25.05.23 14:20
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Aproservice-X
Preţul ofertei:
108 366,67 MDL
Statut:
Învingător
Până la termenul limită – data 05.06.2023, ora 10:00 a depus oferta 1 (unu) ofertanț:
- F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 108366,67 lei fără TVA;
Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. pentru Lotul 1, Tonere și consumabile pentru fotocopiatoarele Xerox corespunde tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare (conform evaluării reprezentantului Secției comunicare și instruire din cadrul instituției).
Toate documentele solicitate au fost prezentate.
Propunerea financiară prezentată în sumă de 108366,67 de lei fără TVA se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în valoare de 108495,00 lei fără TVA).
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Tonerelor și consumabilelor pentru fotocopiatoarele Xerox (Lotul 1), Cod CPV 48515000-1, lansate prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1685013171181 din 25.05.2023, ținând cont de opinia specialiștilor Secției comunicare și instruire din cadrul instituției, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. în sumă de 108366,67 lei fără TVA/130040,00 lei cu TVA.
16.06.23 15:39
Motivul: Până la termenul limită – data 05.06.2023, ora 10:00 a depus oferta 1 (unu) ofertanț:
- F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 108366,67 lei fără TVA;
Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate, s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. pentru Lotul 1, Tonere și consumabile pentru fotocopiatoarele Xerox corespunde tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare (conform evaluării reprezentantului Secției comunicare și instruire din cadrul instituției).
Toate documentele solicitate au fost prezentate.
Propunerea financiară prezentată în sumă de 108366,67 de lei fără TVA se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în valoare de 108495,00 lei fără TVA).
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Tonerelor și consumabilelor pentru fotocopiatoarele Xerox (Lotul 1), Cod CPV 48515000-1, lansate prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1685013171181 din 25.05.2023, ținând cont de opinia specialiștilor Secției comunicare și instruire din cadrul instituției, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic F.P.C.”APROSERVICE - X” S.R.L. în sumă de 108366,67 lei fără TVA/130040,00 lei cu TVA.
Documentele de calificare
scr. instiintare_aproservice_16.05.2023.signed.pdf
scr. instiintare_aproservice_16.05.2023.signed.pdf
ID: 216e1b9c-de41-4288-a14d-29280c2557d0
Oferta câștigătoare
16.06.23 15:39
decizia_de_atribuire_nr. 27_16.06.2023_tonere_xerox_lot 1 .pdf
decizia_de_atribuire_nr. 27_16.06.2023_tonere_xerox_lot 1 .pdf
ID: d39307fc-fb4c-4d0d-8496-d1e160b0a16b
Raport de evaluare
16.06.23 15:39
Documentele depuse cu oferta
6.2. partener xerox autorizat.semnat.pdf
6.2. partener xerox autorizat.semnat.pdf
ID: 39e2d1a8-f09e-4272-a19d-da9d10465882
Documente de depunere
Data încărcării:
5.06.23 09:21
Data deschiderii:
5.06.23 10:00
4. certif aproservice.semnat.pdf
4. certif aproservice.semnat.pdf
ID: 3eb7c037-5dbd-4b67-9d9d-20d2dac5910e
Documente de depunere
Data încărcării:
5.06.23 09:21
Data deschiderii:
5.06.23 10:00
5. certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
5. certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
ID: 6f57e5fc-2945-4b67-a799-45430dc75c9e
Documente de depunere
Data încărcării:
5.06.23 09:21
Data deschiderii:
5.06.23 10:00
1.2. anexa nr. 22 anexa nr. 23.semnat.pdf
1.2. anexa nr. 22 anexa nr. 23.semnat.pdf
ID: 704204cd-56c4-4f97-91f4-80880f24aa0d
Documente de depunere
Data încărcării:
5.06.23 09:21
Data deschiderii:
5.06.23 10:00
3. certificat de inregistrare.semnat.pdf
3. certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: a697d836-466b-4e66-9c6b-9eab35ee2c1f
Documente de depunere
Data încărcării:
5.06.23 09:21
Data deschiderii:
5.06.23 10:00
6.1. maf_aproservice_agency on intellectual.semnat.pdf
6.1. maf_aproservice_agency on intellectual.semnat.pdf
ID: ed11cc6a-2bc5-4053-99c7-1068d3875415
Documente de depunere
Data încărcării:
5.06.23 09:21
Data deschiderii:
5.06.23 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK