Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 425 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mai 2023, 8:57 - 31 mai 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2023, 9:00 - 5 iun 2023, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite și accesorii de birou pentru angajații Serviciului Fiscal de Stat conform necesităților

Informația despre anulare
Motivul anulării
Ofertele nu corespund
Data anulării
13 iun 2023, 10:52
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vrabie Veaceslav
Telefonul de contact
022 823292
Datele achizitiei
Data publicării
24 mai 2023, 8:57
Data ultimilor modificări
13 iun 2023, 10:52
Achizitii.md ID
21081062
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
24 mai 2023, 15:56
Subiectul întrebării:
poz.6
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa concretizati, ce fel dee mapa trebuie. In denumirea voi scrieti cu sina, in specificatia tehnica tip plic, cu incheiere tip capsa. Poate aveti poza?
Răspuns (25 mai 2023, 14:05):
Buna ziua, cerem scuze de eroarea care s-a admis în specificație. Pentru poziția nr. 6 caracteristicile sunt: -Mapă A4 din plastic,cu șină și 2 găuri densitatea 180-200 mcr., culoarea albastră, capacul transparent, partea din față există un buzunar cu o etichetă din carton pentru inscripții.
Data:
24 mai 2023, 16:04
Subiectul întrebării:
poz.28
Întrebare:
Suport plastic sau din metal?
Răspuns (25 mai 2023, 13:53):
Buna ziua, cer scuze, materialul la poz. nr. 28 este metal
Data:
25 mai 2023, 14:49
Subiectul întrebării:
Pentru poziția nr. 6 culoarea albastră, capacul transparent
Întrebare:
Buna ziua. Alta culoarea poatem sa va propunem? Va mulumim de raspunsuri!
Răspuns (26 mai 2023, 08:45):
Buna ziua, pentru respectarea esteticii în păstrarea actelor, solicităm ca să fie oferta conform caietului de sarcini. Mulțumesc.
Rechizite și accesorii pentru birou
Data:
26 mai 2023, 12:04
Subiectul întrebării:
conditii de livrare
Întrebare:
dvs ati indicat- , într-o singură comandă dupa înregistrarea contractului la Trezoreria de Stat - cite zile ?
Răspuns (26 mai 2023, 14:18):
După ce câștigătorul este informat de către Autoritatea contractanta că contractul este înregistrat, a doua zi urmează să fie livrate bunurile. Termen pentru pregătirea comenzii este din momentul desemnării până la înregistrare.
Data:
26 mai 2023, 17:06
Subiectul întrebării:
poz.32
Întrebare:
Foi indigo, aveti nevoie de 500 seturi s-au 500 foi, daca seturi, cite foi trebuie sa fie in set.
Răspuns (29 mai 2023, 08:03):
Buna ziua, avem nevoie de 500 buc, nu are importanță câte intră în set.
Data:
29 mai 2023, 13:42
Subiectul întrebării:
Foi indigo
Întrebare:
500 foi?
Răspuns (29 mai 2023, 14:45):
da 500 foi
Rechizite și accesorii pentru birou
Data:
29 mai 2023, 15:25
Subiectul întrebării:
conditii de livrare
Întrebare:
Buna, unele pozitii: - Poz 1 - notite adezive 75x75/400 foi - 1000 buc - poz 3- cub de hirtie alba - 90x90x90mm - 1000 buc - poz 5 - mape din carton cu sina - 50 000 buc Sunt in cantitati mari - producea si import necesina mai mult timp decit DVS solicitati Este posibil de marit termenul de livrare - la aceste pozitii pina la sfirsitul septembrie - deci termenul de livrare - iunie - septembrie 2023
Răspuns (30 mai 2023, 08:20):
Buna ziua, termenul de livrare este acela indicat in caietul de sarcini, motivul că unele poziții deja sunt pe 0 la depozit, totodată livrarea în toată țara este asigurată de logistica Serviciului Fiscal de Stat și pentru a economisi pe transport, urmează ca toată comanda să fie livrată odată. Mulțumesc.
Rechizite și accesorii pentru birou
Data:
29 mai 2023, 15:27
Subiectul întrebării:
poz 50
Întrebare:
clei Creion 20-30 gr - PVA sau PVP ?
Răspuns (30 mai 2023, 08:23):
Buna ziua, clei creion 20-30g PVA
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.