1
Perioada de actualizare
de la 23.05.2023 14:12
până la 31.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.05.2023 10:00
până la 07.06.2023 10:00
3
Licitaţie
08.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 266 680 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mai 2023, 14:12 - 31 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2023, 10:00 - 7 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: 8 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimantă multifuncțională
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Grenoble 106
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Crăciun
Telefonul de contact
+37367770029
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 mai 2023, 8:10
Valoarea estimată (fără TVA)
266 680 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 666 MDL
Achizitii.md ID
21081010
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Grenoble 106
Durata contractului
20 iun 2023 03:00 - 20 sept 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament şi accesorii pentru computer CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE COP Imprimante P
Specificaţie tehnică
DUAE
23.05.23 14:12
Documentația standart Imprimante P
Specificaţie tehnică
Documentația standart
23.05.23 14:12
Anunțul de participare Imprimante P
Specificaţie tehnică
Anunțul de participare
23.05.23 14:12
Documentația standart COP Imprimante
Specificaţie tehnică
specificații tehnice
24.05.23 08:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 346 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde integral specificațiilor tehnice solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Imprimante
Data:
23 mai 2023, 15:55
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (24 mai 2023, 08:11):
Bună ziua! Am atașat, doar pentru a întocmi specificațiile tehnice solicitate și nu pentru a periclita întreg procesul din cauza întrebărilor. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Imprimante
Data:
25 mai 2023, 16:03
Subiectul întrebării:
Timp de 90 (nouăzeci) de zile calendaristice din data semnării și înregistrării contractului, cu livrarea la adresa Beneficiarului: mun. Chișinău, str. Grenoble, 106.
Întrebare:
Vă rugăm să anlizați posibilitate de extindere a termenului de livrare cu pana la 120 de zile, motivul este deficitul gobal de componente si microprocesoare pentru imprimante si multifunctionale, toti producatorii inclusiv CANON, HP, Xerox, Kyocera intimpina dificultati mari de producatie, respectiv intirzieri semnificative pe termenii de livrare.
Răspuns (25 mai 2023, 16:41):
Multsimate OE, acest termen de 90(nouăzeci) zile calendaristice, a fost stabilit conform indicațiilor AGE(Agenția de Guvernare Electronică) și nu la decizia AC(autorității contractante). Vă mulțumim pentru înțelegere.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări