Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mai 2023, 7:54 - 25 mai 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mai 2023, 16:00 - 28 mai 2023, 17:00
Începutul licitației: 29 mai 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

A. Descrierea consultanței

Acordarea suportului echipei ANP în vederea implementării activităților din cadrul proiectului ”În suportul celor greu accesibili: creșterea accesului și absorbția vaccinării în rândul populației penitenciare din Europa - RISE-Vac”, finanțat de către Comisia Europeană în cadrul Horizont 2020 - Research and Innovation Framework Programme, Health Programme for project Grants (HP-PJ) agenția responsabilă de implementare European Health and Digital Executive Agency 'HaDEA”.

B. Scopul consultanței
Scopul serviciilor de consultanță este de a contribui prin expertiză la activitățile din cadrul proiectului RISE-Vac care își propune să îmbunătățească starea de sănătate a populației penitenciare din Europa prin promovarea alfabetizării vaccinului (VL – vaccine literacy), îmbunătățirea ofertei de vaccinuri și creșterea absorbției vaccinului (VA – vaccination absorbtion).

C. Responsabilități specifice
1. Să contribuie la revizuirea materialelor informative și de formare elaborate în cadrul proiectului.
2. Să contribuie la elaborarea și utilizarea instrumentele de comunicare și diseminare ale proiectului
3. Să elaboreze și actualizeze planului de evaluare, inclusiv a indicatorilor de monitorizare și de performanță. pentru a evalua calitatea fiecărui rezultat așteptat și calitatea și conformitatea impactului preconizat a fiecărui produs.
4. Să contribuie la autoevaluarea internă a sarcinilor atribuite, urmând liniile directoare furnizate în plan și evaluarea internă a activităților proiectului.
5. Să revizuiască Raportul tehnic: ”Sondaj european privind strategiile de vaccinare în mediul penitenciar”. Raport tehnic de prezentare a rezultatelor sondajului european privind strategiile de vaccinare adaptate la mediile penitenciare, inclusiv o secțiune dedicată utilității și fezabilității sistemului de informare privind imunizarea ( SII).
6. Să revizuiască raportului privind analizele sistematice, care prezintă constatările din analiza sistematică privind intervențiile pentru creșterea asimilării vaccinurilor (AV) în mediul penitenciar.
7. Să revizuiască și să înainteze propuneri de completare a Documentului de orientare privind modalitățile de creștere a VA în mediul penitenciar
8. Să contribuie la aplicarea chestionarelor validate pentru studierea atitudinii și a cunoștințelor despre vaccinuri și statutul de vaccinare în închisoare.
9. Să contribuie la evaluarea atitudinii și cunoștințelor în materie de vaccinare și statutul de vaccinare în penitenciarele din Republica Moldova.
10. Să contribuie prin expertiză la dezvoltarea cursului de e-learning pe FutureLearn privind vaccinarea în penitenciare, destinat personalului penitenciar (medical și non medical).
11. Să participe în cadrul ședințelor online/fizic organizate în cadrul proiectului.
12. Să contribuie la realizarea materialelor de informare scrise și un scurt material video privind vaccinarea care să vizeze persoanele aflate în penitenciare. Aceste materiale vor fi realizate cu suportul persoanelor care au trăit experiența privării de libertate.
13. Să revizuiască materialelor scrise, în cadrul unei serii de ateliere de lucru cu persoane cu experiență de detenție organizat cu grupului de referință.
14. Să redacteze raportul narativ de activitate.

D. Rezultatele așteptate
În rezultatul realizării serviciilor de consultanță solicitate în cadrul acestor Termeni de se așteaptă :
a. Raportul final revizuit pentru redactare destinat părților interesate.
b. raport de autoevaluarea internă a sarcinilor atribuite (2 unități);
c. Raportul tehnic revizuit ”Sondaj european privind strategiile de vaccinare în mediul penitenciar”
d. Ghid de sănătate publică bazat pe dovezi pentru a sprijini țările europene și instituțiile acestora să conceapă și să pună în aplicare strategii de vaccinare și modele de îngrijire pentru a crește AV în mediul penitenciar, revizuit;
e. Raport tehnic despre constatările din datele colectate la momentul inițial prin intermediul chestionarului elaborat pentru a evalua atitudinile față de vaccinare și VL, precum și din datele cantitative privind starea de vaccinare colectate prin intermediul chestionarului de vaccinare. instrument de înregistrare a vaccinării;
f. Înaintarea propunerilor la modului de e-learning Revizuirea propunerilor înaintate de către parteneri.
g. Participare activă în cadrul ședințelor online din cadrul proiectului precum și la atelierul științific local.
h. Contribuție la realizarea și validarea materialelor informative scrise și video în cadrul proiectului.
Toate materialele vor fi elaborate în limbile română/engleză (după caz).

E. Referințe și aspecte legale destinate activității Consultantului
1. Pe parcursul prestării serviciilor de consultanță, considerăm oportună luarea în considerație și implementarea cerințelor și recomandărilor conținute în actele normativ-legislative privind implicarea comunitară în controlul tuberculozei.
• Grant Agreement 101018353 for implementation of project ”Increased access to vaccination for disadvantaged, isolated and difficult to reach groups of population” (RISE-Vac, Project ID: 101018353).
• LEGE Nr. 411 din 28.03.1995 privind ocrotirea sănătății, „Monitorul Oficial Nr. 34, art. Nr : 373 din 22.06.1995,” http://lex.justice.md/viewdoc.php?action=view&view=doc&id=312823&lang=1 .
• LEGE Nr. 1513 din 16.06.1993 privind asigurarea sanitaro-epidemiologică a populaţiei„ Monitorul Oficial Nr. 009 din 30.10.1993; art. Nr : 263,” http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=313306.
• Legea securității și sănătății în muncă Nr.186 din 10.07.2008
• Legea ocrotirii sănătății nr. 411- XIII din 28 martie 1995
• Planul European de acțiuni privind Vaccinurile pentru anii 2015 – 2020, aprobat prin Rezoluția Comitetului Regional European OMS EUR/RC64/R5 din 17 septembrie 2014.
• Politica Națională de Sănătate, aprobată prin Hotărîrea Guvernului nr.886 din 06.08. 2007;
• Strategia națională de sănătate ”Sănătatea 2030”;
• Hotărîrea Guvernului „Cu privire la aprobarea Programului național de imunizări pentru anii 2023-2027”;
• Ordinul Ministerului Sănătății RM nr.765 din 30.09.2015 „Cu privire la aprobarea Ghidului practic „Siguranța injecțiilor”; Ordinul MSMPS nr. 1019 din 5 noiembrie „Privind funcționarea sistemului de evaluare a cauzalității și clasificare evenimentelor adverse post-imunizare (EAPI)”.
• Planul Național de Imunizare ANTI-COVID-19 pus în aplicare prin ordinul MSMPS nr. 93 din 05.02.2021.
• Ordinul MSMPS nr. 145 din 01.03.2021 “Cu privire la organizarea imunizării anti – COVID-19 a personalului Sistemului de Sănătate Publică.
• Ordinul ANP nr.238 din 30.04.2021 “Cu privire la organizarea imunizării anti – COVID-19 a personalului și deținuților din cadrul SAP/ ANP.
• Regulamentul de organizare şi funcționare al ANP.
• Ordinul ANP nr.181 din 22.03.2022 Cu privire la organizarea procesului de reducere a morbidității prin hepatitele virale și minimizarea consecințelor acestora în rândul deținuților din cadrul instituțiilor penitenciare
• Ghid practic privind etica în cercetarea stiințifică
• Hotărîrea nr. AT–3/1 din 23 mai 2012 cu privire la Codul de etică şi deontologie profesională a cercetătorilor şi cadrelor universitare
F. Cerințe de calificare și baza pentru evaluare
(i) Experiența generală (30 puncte)
• Studii în domeniul medical, asistență socială, juridice sau domeniu conex;
• Minimum cinci (5) ani de experiență relevantă dovedită;
• Experiență de lucru în domeniul sănătății în penitenciare și în domeniul sănătății publice va fi o prioritate.
(ii) Corespunderea pentru sarcină (50 puncte)
• Cunoștințe și experiență substanțiale în analiza și implementarea SI asemănătoare;
• Cunoștințe în managementul de proiect, principii și bune practici de conlucrare între OSC și autoritățile publice locale;
(iii) Limba și experiența relevantă (20 puncte)
• Cunoașterea limbii române (C1), rusă (B2), engleza (B2);
• Abilități avansate în domeniile gândirii analitice, multi-tasking, respectarea termenului limită;
• Abilități semnificative de leadership, planificare și comunicare;
• Experiența în elaborarea cercetărilor privind imunizarea și programe de sănătate în penitenciare va constitui un avantaj.
G. Durata serviciilor și timpul estimat
Consultantul selectat își va asuma îndeplinirea tuturor responsabilităților prevăzute în cadrul prezentului Termen de Referință precum și a Acordului de Grant pentru implementarea proiectului RISE-Vac, Project ID: 101018353. Durata consultanței este de 32 zile de lucru din momentul semnării contractului până la data de 31 decembrie 2023.
Achitarea pentru serviciile prestate va fi realizată trimestrial în decurs de 30 de zile de la prezentarea fișei de pontaj pe perioada anterioară.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Duca
Telefonul de contact
022409714
Datele achizitiei
Data publicării
23 mai 2023, 7:37
Data ultimilor modificări
28 mai 2023, 17:00
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 MDL
Achizitii.md ID
21080923
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
1 iun 2023 08:00 - 31 dec 2023 07:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță profesională cu cota TVA O CPV: 85300000-2 - Servicii de asistenţă socială şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anuț de participare.pdf anuț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
23.05.23 07:54
servicii de consultanță profesională anunț de participare (5).docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
23.05.23 07:54
anuț de participare.pdf anuț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
23.05.23 07:54
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări