1
Perioada de actualizare
de la 22.05.2023 16:18
până la 05.06.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.06.2023 10:00
până la 12.06.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 10 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mai 2023, 16:18 - 5 iun 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2023, 10:00 - 12 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Frunze întregi, țeilon, în ambalaj de la 500 gr, calitate superioară. H/G nr.206 din 11.03.2009 ”Cafea. Extracte de cafea si de cicoare. Ceaiuri și produse de ceai”. Livrarea o dată în lună, pînă la ora 14-00.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, Soseaua Bucovinei 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Gutu
Telefonul de contact
024622448
Datele achizitiei
Data publicării
22 mai 2023, 16:15
Data ultimilor modificări
25 mai 2023, 13:37
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21080909
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, Soseaua Bucovinei 1
Durata contractului
1 iul 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceai negru CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
22.05.23 16:18
duae produse alimentare ii semestru 2023.docx
Documentele la ofertă
-
22.05.23 16:18
anunt de participare produse alimentare ii semestru 2023.docx
Documentele la ofertă
-
25.05.23 13:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

NordMarket-Grup

Preţul ofertei: 10 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ofertă avantajoasă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 12 983 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 13 666,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări