1
Perioada de actualizare
de la 22.05.2023 12:05
până la 28.05.2023 13:49
2
Propunerea ofertelor
de la 28.05.2023 13:49
până la 31.05.2023 17:49
3
Licitaţie
de la 01.06.2023 15:00
până la 01.06.2023 15:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 362 192,88 MDL
Perioada clarificărilor: 22 mai 2023, 12:05 - 28 mai 2023, 13:49
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mai 2023, 13:49 - 31 mai 2023, 17:49
Începutul licitației: 1 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație a fasadei Blocului A la I.P. Gimnaziul Sarateni r.Leova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6326, MOLDOVA, Leova, s.Sărăteni (r-l Leova), s.Sărăteni r.Leova
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
carolina Borov
Telefonul de contact
060520066
Datele achizitiei
Data publicării
22 mai 2023, 10:48
Data ultimilor modificări
26 mai 2023, 13:49
Valoarea estimată (fără TVA)
362 192,88 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 621,93 MDL
Achizitii.md ID
21080866
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
6326, MOLDOVA, Leova, s.Sărăteni (r-l Leova), s.Sărăteni r.Leova
Durata contractului
23 iun 2023 11:30 - 30 dec 2023 11:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a fasadei Blocului A la I.P. Gimnaziul Sarateni r.Leova CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 247.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
caietul de sarcini .pdf caietul de sarcini .pdf
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini cu denumirea lucrărilor și cantitățile lor
22.05.23 12:05
duae gimn. sarateni.doc
Documentele la ofertă
DUAE - formular tipizat
22.05.23 12:05
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
documentația standart
22.05.23 12:05
modificat anunț de participare.pdf modificat anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul de participare modificat
26.05.23 13:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 206 790,57 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizie de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DSI Construct Grup SRL

Preţul ofertei: 229 214,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

AEROC

Preţul ofertei: 280 075,07 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Radliv SRL

Preţul ofertei: 340 438,90 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări