1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2023 17:13
până la 27.05.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.05.2023 16:00
până la 07.06.2023 16:00
3
Licitaţie
de la 08.06.2023 15:00
până la 08.06.2023 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 321 121,01 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2023, 17:13 - 27 mai 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2023, 16:00 - 7 iun 2023, 16:00
Începutul licitației: 8 iun 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Valoarea de 2 596 426,00 lei pentru sistemul de ventilare v-a fi achitată de cofinanțatorul obiectului I.P. Unitatea de Coordonare, Implementare și Monitorizare a Proiectelor în Domeniul Sănătății fără TVA, spectrul de lucrării enunțate de cofinanțator v-a fi scutit de plata TVA
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Blindu Inga
Telefonul de contact
022-61-53-51
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2023, 14:35
Data ultimilor modificări
25 mai 2023, 11:03
Valoarea estimată (fără TVA)
7 321 121,01 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
73 211,21 MDL
Achizitii.md ID
21080605
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Durata contractului
9 iun 2023 17:07 - 30 dec 2023 17:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația acoperișului al blocului ftiziatrie și Sistemului de ventilare al blocului ftiziatrie REPETAT CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
duae repetat 2023 pdf.pdf duae repetat 2023 pdf.pdf
Documentele la ofertă
-duae repetat 2023 pdf
17.05.23 17:13
documentatia standard 2023 repetat.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard 2023 repetat.docx
17.05.23 17:13
documentatie standard 2023.pdf documentatie standard 2023.pdf
Documentele la ofertă
-documentatie standard 2023.pdf
17.05.23 17:13
duae lucrari p-16 2023.doc
Documentele la ofertă
-duae lucrari p-16 2023.doc
17.05.23 17:13
anunt de participare 2023 rectificat_compressed.pdf anunt de participare 2023 rectificat_compressed.pdf
tenderNotice
-anunt de participare 2023
25.05.23 11:03
anunt de participare repetat.docx
tenderNotice
-anunt de participare repetat 2023.docx
25.05.23 11:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Profmarket Prim

Preţul ofertei: 9 128 539,21 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A fost desemnat câștigător SRL „PROFMARKET PRIM” c/f 1010600025874, motivul fiind corespunderea ofertei cu cerințele solicitate și criteriul de atribuire cel mai bun raport preț-calitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Atractiv Invest

Preţul ofertei: 9 591 642,01 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări