1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2023 14:30
până la 29.05.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2023 16:00
până la 07.06.2023 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 42 414 375 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2023, 14:30 - 29 mai 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2023, 16:00 - 7 iun 2023, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2023, 14:25
Data ultimilor modificări
22 mai 2023, 15:16
Valoarea estimată (fără TVA)
42 414 375 MDL
Achizitii.md ID
21080604
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
12 iun 2023 14:29 - 30 dec 2024 14:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reconstrucție a căminului nr. 2 cu supraetajarea unui nivel suplimentar și mansardă, din str. Malina Mică 68/2 (tranșa II) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
declaratie benefeciar.doc
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Varincom SRL

Preţul ofertei: 48 353 803 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 50 341 019,42 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări