1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2023 14:30
până la 29.05.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2023 16:00
până la 07.06.2023 16:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 42 414 375 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2023, 14:30 - 29 mai 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2023, 16:00 - 7 iun 2023, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2023, 14:30
Data ultimilor modificări
22 mai 2023, 15:16
Achizitii.md ID
21080604
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
declaratie benefeciar.doc
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.23 14:30
Data:
22 mai 2023, 15:16
Subiectul întrebării:
pct 13
Întrebare:
Cifra de afaceri min. 30 000 000 mln pe an sau medie pe ultimii trei ani?
Răspuns (22 mai 2023, 15:55):
Conform Anunțului de participare - perioada ultimii trei ani.
Data:
24 mai 2023, 16:10
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua va rugam sa publicati F1 descifrata
Răspuns (24 mai 2023, 16:50):
Autoritatea contractanta nu dispune de formularul F1 descifrat. Conform CP L.01.01-2012 pct. 4..1.6 ”Lista cu cantitățile de lucrării pe categorii se intocmeste conform Formularului nr.1” Formularul nr. 1 este anexat in Documentele procedurii de achizitie,pe platforma electronica, iar conform pct. 4.1.7 ”Devizul oferta se întocmește conform Formularului nr,1 A in care antreprenorul are dreptul de a include cheltuielile..”
Data:
24 mai 2023, 18:00
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
În comparație cu lista de lucrări de la licitația precedentă, în lista de lucrări de la această procedură au survenit multe modificări, inclusiv tehnologice și majorări de volum. Care a fost motivul acestor schimbări și de ce suma estimativă nu a fost ajustată noilor modificări, întru cât majorările de volum automat aduc majorarea valorii estimative ?
Răspuns (25 mai 2023, 08:53):
Bună dimineața! Schimbările au survenit in urma modificărilor documentației de proiect de către organizația de proiectare din experienta reconstrucției căminului nr.1, care este identic cu căminul nr. 2. Mulțumim!
Data:
25 mai 2023, 15:13
Subiectul întrebării:
la răspunsul din 25 mai 2023, 08:53
Întrebare:
Legat de modificările operate în caietul de sarcini, autorul de proiect odată ce a intervenit asupra proiectului și a devizului de cheltuieli cu modificări tehnologice și majorări de volum, este obligat să verifice la organele abilitate documentația de proiect cu eliberarea raportului de verificare a devizului, cu atât mai mult că valoarea estimativă a obiectului urma să crească. Dat fiind perioada scurtă dintre procedura precedentă și cea actuală, presupunem că nu există un raport de verificare a devizului iar modificările sau făcut pe intern, fără prezența autorului de proiect. În acest context, solicităm ajustarea valorii estimative a obiectului supus achiziției.
Răspuns (25 mai 2023, 18:10):
Bună seara! Având în vedere că modificările survenite sunt minore și nu influențează asupra vreuneia din exigențele esențiale verificării proiectului, verificarea repetată a Documentației de proiect nu este necesară. Mai mult decât atât, legislația permite depunerea ofertei cu o valoarea mai mare decât valoarea estimată, în limita plafonului stabilit. Mulțumim!
Data:
26 mai 2023, 17:15
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua Pentru vizita in teren trebuie de incarcat in platforma un certificat sau nu?
Răspuns (29 mai 2023, 09:20):
Buna ziua. Nu este necesra de încărcat nimic.
Data:
29 mai 2023, 14:11
Subiectul întrebării:
Ajustarea Caietelor de sarcini
Întrebare:
Spuneti va rog cind a fost efectuat ajustarea devizului și a proiectului pentru obiectul dat ? verificarea acestuia?
Răspuns (29 mai 2023, 15:58):
decembrie 2022
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.