Achiziţie publică
21080515
Echipament de conferință (Conference room equipment)
1
Perioada de actualizare
de la 16.05.2023 14:30
până la 29.05.2023 14:00
până la 29.05.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2023 14:00
până la 07.06.2023 14:00
până la 07.06.2023 14:00
3
Licitaţie
08.06.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 mai 2023, 14:30 - 29 mai 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 mai 2023, 14:00 - 7 iun 2023, 14:00
Începutul licitației:
8 iun 2023, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Echipament de conferință (Conference room equipment), set ce include:
1. Sistem digital de discuții cu traducere simultană (1 buc.);
2. Sistem de sonorizare si gestiune audio, cablaje (1 buc.);
3. Sistem de video conferință și prezentări (1 buc.)
1. Sistem digital de discuții cu traducere simultană (1 buc.);
2. Sistem de sonorizare si gestiune audio, cablaje (1 buc.);
3. Sistem de video conferință și prezentări (1 buc.)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2023, 14:12
Data ultimilor modificări
16 mai 2023, 14:30
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21080515
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
19 iun 2023 14:26 - 30 dec 2023 14:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament de conferință (Conference room equipment)
CPV: 32232000-8 - Echipament pentru videoconferinţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (echipament conferinta).docx
Documentele la ofertă
Documentația Stanadard
16.05.23 14:30
Documentele lotului
anunț de participare repetat_echipament conferinta_licitatie deschisa_16.05.2023.semnat.pdf
Anunț de participare (REPETAT 16.05.2023)
16.05.23 14:30
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (echipament conferinta).docx
Documentația Standard
16.05.23 14:30
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
997 761 MDL
Statut:
Învingător
Referitor la MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1684235563529 din 16.05.2023 cu deschiderea ofertelor la 07.06.2023, ora 14:00.
Stimate operator economic,
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la licitația deschisă privind achiziționarea Echipamentului de conferință (Conference room equipment), set ce include: 1.Sistem digital de discuții cu traducere simultană (1 buc.); 2. Sistem de sonorizare si gestiune audio, cablaje (1 buc.); 3. Sistem de video conferință și prezentări (1 buc.), Cod CPV 32232000-8, conform necesităților AGEPI, din surse extrabugetare (din sursele Organizației Europene de Brevete(OEB) și Vă comunică următoarele:
Urmare desfășurării procedurii repetate de achiziții publice prin licitație deschisă până la termenul limită – data de 07.06.2023, ora 14:00, a fost depusă o singură ofertă de către operatorul economic:
„DAAC SYSTEM INTEGRATOR” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 997 761,00 lei fără TVA/1 197 313,20 lei cu TVA.
Urmare examinării ofertei prezentate, ținând cont inclusiv de opinia specialistului din Secția tehnologii informaționale din cadrul AGEPI s-a constatat că oferta prezentată de operatorul economic „DAAC SYSTEM INTEGRATOR” S.R.L. corespunde specificaților tehnice și cerințelor de calificare și selecție expuse în documentația de atribuire.
Propunerea financiară în sumă de 997761,00 lei fără TVA se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 1 000 000,00 lei fără TVA).
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate în cadrul procedurii repetate de achiziții prin licitație deschisă privind achiziționarea Echipamentului de conferință (Conference room equipment), Cod CPV 32232000-8, lansată prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1684235563529 din 16.05.2023, ținând cont de opinia specialistului Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. nr. 3011-0196 din 29.06.2023), Grupul de lucru pentru desfășurarea procedurii de achiziție publică a echipamentului pentru organizarea conferințelor din sursele Organizației Europene de Brevete în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic S.C. „DAAC SYSTEM INTEGRATOR” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 997761,00 lei fără TVA/1197313,20 lei cu TVA, echivalentul a 59958,60 Euro cu TVA, conform cursului BNM la data adoptării Deciziei de atribuire nr. 29 din 30.06.2023 (1 Euro= 19,9690 lei), oferta căruia corespunde tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice.
În conformitate cu art. 68 alin (8) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice și având în vedere pct. 16 subpct. 8 din Anunțul de participare, operatorul economic S.C. „DAAC SYSTEM INTEGRATOR” S.R.L va prezenta, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia, în mărime de 10% din valoarea de deviz a contractului. Forma garanției de bună execuție va fi emisă de către o bancă comercială, conform formularului din Anexa nr. 10 la Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021.
30.06.23 15:33
Motivul: Referitor la MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1684235563529 din 16.05.2023 cu deschiderea ofertelor la 07.06.2023, ora 14:00.
Stimate operator economic,
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la licitația deschisă privind achiziționarea Echipamentului de conferință (Conference room equipment), set ce include: 1.Sistem digital de discuții cu traducere simultană (1 buc.); 2. Sistem de sonorizare si gestiune audio, cablaje (1 buc.); 3. Sistem de video conferință și prezentări (1 buc.), Cod CPV 32232000-8, conform necesităților AGEPI, din surse extrabugetare (din sursele Organizației Europene de Brevete(OEB) și Vă comunică următoarele:
Urmare desfășurării procedurii repetate de achiziții publice prin licitație deschisă până la termenul limită – data de 07.06.2023, ora 14:00, a fost depusă o singură ofertă de către operatorul economic:
„DAAC SYSTEM INTEGRATOR” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 997 761,00 lei fără TVA/1 197 313,20 lei cu TVA.
Urmare examinării ofertei prezentate, ținând cont inclusiv de opinia specialistului din Secția tehnologii informaționale din cadrul AGEPI s-a constatat că oferta prezentată de operatorul economic „DAAC SYSTEM INTEGRATOR” S.R.L. corespunde specificaților tehnice și cerințelor de calificare și selecție expuse în documentația de atribuire.
Propunerea financiară în sumă de 997761,00 lei fără TVA se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 1 000 000,00 lei fără TVA).
În conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate în cadrul procedurii repetate de achiziții prin licitație deschisă privind achiziționarea Echipamentului de conferință (Conference room equipment), Cod CPV 32232000-8, lansată prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1684235563529 din 16.05.2023, ținând cont de opinia specialistului Secției tehnologii informaționale din cadrul instituției, urmare validării și aprobării finale a documentației de evaluare și achiziție de către Agenția de Guvernare Electronică (scr. nr. 3011-0196 din 29.06.2023), Grupul de lucru pentru desfășurarea procedurii de achiziție publică a echipamentului pentru organizarea conferințelor din sursele Organizației Europene de Brevete în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic S.C. „DAAC SYSTEM INTEGRATOR” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 997761,00 lei fără TVA/1197313,20 lei cu TVA, echivalentul a 59958,60 Euro cu TVA, conform cursului BNM la data adoptării Deciziei de atribuire nr. 29 din 30.06.2023 (1 Euro= 19,9690 lei), oferta căruia corespunde tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice.
În conformitate cu art. 68 alin (8) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice și având în vedere pct. 16 subpct. 8 din Anunțul de participare, operatorul economic S.C. „DAAC SYSTEM INTEGRATOR” S.R.L va prezenta, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia, în mărime de 10% din valoarea de deviz a contractului. Forma garanției de bună execuție va fi emisă de către o bancă comercială, conform formularului din Anexa nr. 10 la Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021.
Documentele de calificare
scrisoare înștiințare atribuire_echipament conferința_30.06.2023.pdf
scrisoare înștiințare atribuire_echipament conferința_30.06.2023.pdf
ID: 0c6ab5c1-d9f8-4167-8509-81ba6167a418
Anunț de atribuire
30.06.23 15:33
decizia de atribuire nr.29 din 30.06.2023 semnată.pdf
decizia de atribuire nr.29 din 30.06.2023 semnată.pdf
ID: 50c32c57-7f0e-4115-a7e9-7d0c8572778d
Raport de evaluare
30.06.23 15:33
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
2.06.23 10:58
Data deschiderii:
7.06.23 14:00
anexa 8_declaratie valabilitate ofertei.signed.pdf
anexa 8_declaratie valabilitate ofertei.signed.pdf
ID: 1b8072ac-cbd7-420b-8230-f96221b809ec
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 10:59
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
manufacturers certificate_taiden.signed.pdf
manufacturers certificate_taiden.signed.pdf
ID: 1c85e18b-aaa3-4021-9ced-793ed1f43525
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:01
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
dsi_certificat de lipsa restantelor_30.05.2023.signed.pdf
dsi_certificat de lipsa restantelor_30.05.2023.signed.pdf
ID: 268c1fc8-5c99-43f9-930a-9959a1cc1f6d
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:00
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
service-centru autorizat.signed.pdf
service-centru autorizat.signed.pdf
ID: 76b05743-3480-4aae-9150-d2fd14b18d0b
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:02
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:01
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
declaration of conformity_hcs-5300.signed.pdf
declaration of conformity_hcs-5300.signed.pdf
ID: 8e7d4e46-f30f-4b25-8c72-4a8dae8d2c05
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:00
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
certificat de inregistrare_stampilat.signed.pdf
certificat de inregistrare_stampilat.signed.pdf
ID: 91eeb1a2-2a46-44d2-b04d-6ecb6c36dadb
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 10:59
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
sc daac system confirmarea înscrierii în lista producătorilor de ba (producatori) (2) (1).signed.pdf
sc daac system confirmarea înscrierii în lista producătorilor de ba (producatori) (2) (1).signed.pdf
ID: 927785de-9004-43bd-9fe3-f41a6d0f1562
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:01
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
procura semnatura electronică culicov_2023.signed.pdf
procura semnatura electronică culicov_2023.signed.pdf
ID: 971889b3-1a78-4850-bde4-32da7e5dfb02
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:02
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
garantie bancara agepi.signed.signed.pdf
garantie bancara agepi.signed.signed.pdf
ID: b1db9fbb-ed5b-4a2d-a47d-b53021813273
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 10:58
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
anexa 7_cerere de participare.signed.pdf
anexa 7_cerere de participare.signed.pdf
ID: b3189360-5a54-482c-bb61-d77476f470ab
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 10:59
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
certificat of emc compliance.signed.pdf
certificat of emc compliance.signed.pdf
ID: c0c95585-6179-4f8d-8d96-33f0d8a562e1
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:00
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
certificat de atribuire contului bancar_stampilat.signed.pdf
ID: c686c8f6-1f86-4562-9028-d5b001bb2957
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 10:59
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
anexa 12_declaratie experienta similara.signed.pdf
anexa 12_declaratie experienta similara.signed.pdf
ID: c7a53164-b8fb-4f76-b2d5-a1aee71d3840
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 10:58
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
anexa 23_specificatii de pret.signed.pdf
anexa 23_specificatii de pret.signed.pdf
ID: cd4d7c38-3d9c-4b6a-9865-2ba0497d7489
Propunere financiară
Data încărcării:
2.06.23 10:57
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
extras dsi_24.05.2023.signed.pdf
extras dsi_24.05.2023.signed.pdf
ID: de92cca1-dcc3-46e9-a230-4de05b2d5cb7
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 11:00
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
anexa 22_specificatii tehnice.signed.pdf
anexa 22_specificatii tehnice.signed.pdf
ID: ee11ee9c-2eca-417d-b429-68a954663fd0
Documente de calificare
Data încărcării:
2.06.23 10:57
Data deschiderii:
7.06.23 14:39
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK