1
Perioada de actualizare
de la 13.05.2023 11:00
până la 23.05.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2023 10:00
până la 02.06.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mai 2023, 11:00 - 23 mai 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2023, 10:00 - 2 iun 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Bănci cu spătar, inclusiv instalarea în Scuarul Catedralei Mitropolitane
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Teleman
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
13 mai 2023, 10:58
Data ultimilor modificări
13 mai 2023, 11:00
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Achizitii.md ID
21080325
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
9 iun 2023 11:00 - 31 dec 2023 11:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bancă cu spătar CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.23 11:00
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.23 11:00
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-
13.05.23 11:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 448 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L Nova Nivel Grup

Preţul ofertei: 490 800 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări