1
Perioada de actualizare
de la 11.05.2023 23:59
până la 16.05.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.05.2023 16:00
până la 22.05.2023 17:00
3
Licitaţie
23.05.2023 15:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 185 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mai 2023, 23:59 - 16 mai 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 mai 2023, 16:00 - 22 mai 2023, 17:00
Începutul licitației: 23 mai 2023, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 3: Făină de ovăz
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
069270708
Datele achizitiei
Data publicării
11 mai 2023, 21:33
Data ultimilor modificări
11 mai 2023, 23:59
Valoarea estimată (fără TVA)
185 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 110 MDL
Achizitii.md ID
21080202
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
29 mai 2023 18:00 - 30 iul 2023 23:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 3: Făină de ovăz CPV: 15600000-4 - Produse de morărit, amidon şi produse amilacee
Cantitatea: 15000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare_faina in asortiment.signed.pdf anunt de participare_faina in asortiment.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
11.05.23 23:59
formular oferta. faina in asortiment.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
11.05.23 23:59
specificatia tehnica. faina in asortiment.docx
Specificaţie tehnică
Specificatia tehnica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
11.05.23 23:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Iurici

Preţul ofertei: 172 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări